اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

ساخت مراکز بهداشتی مسکن مهر خراسان‌جنوبی نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برای ساخت مراکز بهداشتی در سایت‌های مسکن مهر شهرهای بیرجند، قاین، طبس، نهبندان و فردوس، به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ساخت مراکز بهداشتی مسکن مهر خراسان‌جنوبی نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار

مسعود مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تاکنون 33 میلیارد و 900 میلیون تومان به عنوان آماده‌سازی سایت‌های مسکن مهر خراسان جنوبی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: برای تکمیل آماده‌سازی سایت‌های مسکن مهر استان به 5.6 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به خدمات روبنایی ارائه شده در سایت‌های مسکن مهر استان نیز گفت: تاکنون 14 باب مسجد، 19 باب مدرسه، دو باب درمانگاه، 32 باب واحدهای تجاری و خدماتی و یک باب کلانتری ساخته و یا در حال احداث است.

فضاهای سبز مسکن مهر استان نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار

مالکی با بیان این‌که تاکنون پنج پارک و فضای سبز در سایت‌های مسکن مهر استان ایجاد شده است، اذعان داشت: این تعداد برای سایت‌های مسکن مهر استان بسیار کم است و نیاز به ایجاد 22 فضای سبز دیگر در این سایت‌ها داریم.

وی با اشاره به این‌که برای ایجاد هر یک از  این فضاهای سبز به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: در مجموع به 6.6 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای ایجاد فضاهای سبز مورد نیاز مسکن مهر استان نیاز داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اضافه کرد: با توجه به لزوم ایجاد امنیت در سایت‌های مسکن مهر استان باید پنج کلانتری دیگر در سایت‌های مسکن مهر بیرجند، قاین، طبس، نهبندان و فردوس احداث شود.

نیاز به 900میلیارد تومان برای تکمیل مدارس مسکن مهر استان

مالکی اضافه کرد: مبلغ 250 میلیارد ریال برای ساخت و احداث کلانتری در سایت‌های مسکن مهر این شهرهای بزرگ استان نیاز است.

وی از نیاز 425 کلاس درس به منظور تامین فضای آموزشی در سایت‌های مرکز مهر استان خبر داد و افزود: بیش از 900 میلیارد تومان برای تکمیل مدارس در دست احداث و ساخت مدارس جدید نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در شهرهای بیرجند، قاین، طبس، نهبندان و فردوس، 25 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مراکز بهداشتی نیاز است.

انتهای پیام/69022/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول