اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

پروانه طبابت پزشکان زیرمیزی‌بگیر باطل می‌شود

امام جمعه فردوس گفت: پرونده طبابت پزشکان زیرمیزی‌بگیر در صورت تکرار پس از تذکر، ابطال می‌شود.

پروانه طبابت پزشکان زیرمیزی‌بگیر باطل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فردوس اظهار کرد: به‌تازگی وزارت بهداشت و درمان به پزشکانی که زیرمیزی می‌گیرند، اولتیماتوم داده است که ما نیز این اقدام را به فال نیک گرفته و منتظر اجرایی شدن آن هستیم.

وی افزود: وزارت بهداشت اقدام به تنبیه پزشکانی کرده است که با گرفتن زیرمیزی به بیماران فشار می‌آورند و چنانچه پزشکان پس از تذکر از کار خود دست برندارند، پروانه طبابت آنها ابطال و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: مدتی بود که قلم به‌دستان مزدور به سوراخ‌ها خزیده بودند، ولی اخیراً احساس کردند که فضای آزادی برای آنها ایجاد شده و بنابراین روزنامه آسمان اقدام به درج مطالبی بر ضد اسلام درباره موضوع قصاص کرد که البته مورد موآخذه نیز قرار گرفت.

بابایی یادآور شد: کسی که با مسائل دینی و احکام قرآن و پیامبر مخالفت کند، مرتد است و مرتد نیز باید اعدام شود.

وی با اشاره به سوم اسفندماه، سالروز کودتای رضاخان تصریح کرد: در آن دوران سیاه، رضاخان قصد داشت که در کشور ایران نیز مانند ترکیه حجاب را از سر زنان بردارد، روضه‌خوانی را تعطیل کند و زبان لاتین را رواج دهد.

امام جمعه فردوس ادامه داد: گرچه این اقدامات در کشور ترکیه عملی شد، ولی در ایران اسلامی به برکت ولایت ائمه اطهار(ع) و با وجود همه قلدری‌های رضاخان، نقشه‌ها غیرعملی و نقش برآب شد.

اجلاسیه کشورهای اسلامی زمینه‌ساز وحدت کشورهای اسلامی

بابایی همچنین به برگزاری نهمین اجلاس اتحادیه کشورهای اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: کشورهای حضور یافته در این اجلاس نسبت به دوره‌های قبلی دو برابر شده بودند و با حضور 53 هیأت پارلمانی و 30 نفر رئیس هیئت و پارلمان برگزار شد.

وی افزود: گرچه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شد، ولی کوتاهی در اقتصاد مقاومتی سبب شد که رهبر معظم انقلاب 24 مورد را با تکیه بر استعدادهای معنوی، ذخایر و منابع، نیروی انسانی متعهد و جوان تبیین کنند که قوای سه‌گانه باید این موارد را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم اقتصادی پویا و الگویی اقتصادی را به جهان ارائه دهیم.

امام جمعه فردوس افزود: تأمین شرایط و فعال‌سازی امکانات، به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، استفاده از فاز دوم هدفمندی در افزایش تولید و اشتغال، تأمین امنیت غذا و دارو، اصلاح الگوی مصرف و نیز حمایت همه‌جانبه از صادرات از جمله موارد تبیین شده در اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/69007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول