اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

9 دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی است

امام جمعه فردوس گفت: نهم دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی و آغاز حرکت و فرهنگ عزت‌خواهی است.

9 دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی 9 دی در فردوس اظهار کرد: حماسه 9 دی همه محاسبات دشمن را به هم ریخت و ملت بزرگ ایران را سرفراز صحنه کرد.

وی افزود: دشمن در انتخابات دهم ریاست جمهوری با استفاده از بغض، کینه و بی‌بصیرتی برخی از عوامل داخلی خود را آماده کرد و با عقبه‌ای بسیار حساب شده و برنامه‌ریزی شده وارد صحنه شد تا نقشه‌های شوم خود را عملی کند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: سیل خروشان مردم، دشمن را زمین‌گیر کرد و اقتدار و محبوبیت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

بابایی ماهانی‌نژاد یادآور شد: حماسه 9 دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی، آغاز حرکت و فرهنگ عزت‌خواهی و ثمره خون شهید مطهری‌ها، باکری‌ها و همت‌ها است.

پرهیز از غفلت مهمترین پیام 9 دی است

وی گفت: نهم دی نمایش بصیرت انقلابی مردم بود و به طور یقین بزرگ‌ترین پیام حماسه این روز، ضرورت بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت است.

برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت 9 دی در خوابگاه‌های دانشجویی، ویژه برنامه اصلی روز 9 دی با حضور سرهنگ خسروی استاد دانشگاه فردوسی مشهد در هیئت رزمندگان فردوس، فضاسازی سطح شهر و نیز حضور روحانیان در مراسم صبحگاه مدارس از جمله برنامه‌های اجرایی در 9 دی عنوان شد.

همچنین برگزاری مراسم پرسش و پاسخ ویژه فرهنگیان با حضور سرهنگ مزگی‌نژاد و نیز ارسال پیامک با موضوع بصیرت و 9 دی به عموم مردم، از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت روز نهم دی در فردوس است.

انتهای پیام/69007/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول