اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

فتنه 88 برای همگان عبرت‌آموز است

امام جمعه موقت فردوس گفت: فتنه 88 معیار و زمانی عبرت‎آموز برای همه ما است تا حواسمان را جمع کنیم که دیگر ضربه نخوریم.

فتنه 88 برای همگان عبرت‌آموز است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‎الاسلام علی رادمرد ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته فردوس اظهار کرد: دشمن‌شناسی یکی از مسائل مهم است که اگر ما اصول حرکت دشمن را متوجه نشویم نمی‎توانیم از جمهوریت و اسلامیت دفاع کنیم.

وی افزود: اگر وزیر امور خارجه آمریکا در دولت ریگان از انقلاب اسلامی ایران به عنوان خطرناک‎ترین دشمن مشترک تمدن غرب در سرتاسر تاریخ یاد می‎کند به سبب این است که دنیای غرب از اسلام و به ویژه تشیع هراس دارد.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: بحث هسته‎ای در مورد ایران تنها یک بهانه است چراکه ایران اسلامی در میدان علوم و فنون پیشرفته قدم گذاشته و روز به روز در این عرصه به موفقیت‎های چشمگیری دست می‎یابد که دنیای غرب تحمل دیدن آن را ندارد.

رادمرد یادآور شد: تکلیف مسلمانان این است که اگر کسی مظلوم واقع شود به او کمک کنند بنابراین در هر جای جهان که مبارزه با اسرائیل صورت گیرد مورد حمایت جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به دلایل تقابل غرب با ایران اسلامی، گفت: باورها و ارزش‌‎های ملت ایران، جهان‎بینی و ایدئولوژی متفاوت با غرب سبب شده که این دو تفکر متفاوت نتوانند هیچ‎گاه کنار هم قرار بگیرند و با گفت‎وگو اختلافات را حل کنند چراکه نگاه ایران به معنویت، اقتصاد، امنیت، عدالت و رفاه با نگاه غرب متفاوت است.

امام جمعه موقت فردوس با اشاره به فتنه سال 88 و حرمت‎شکنی، هتک حرمت، زیر سوال بردن قانون، تحمیل هزینه‎های کلان اقتصادی در کشور، افزود: عده‎ای معتقدند که نباید در این ارتباط سخن گفت که سبب اختلاف می‎شود.

رادمرد فتنه را معیار و زمانی برای عبرت دانست و تصریح کرد: باید فتنه را زمانی عبرت‎آموز بدانیم و حواسمان را خوب جمع کنیم تا دیگر ضربه نخوریم.

وی خطاب به دولت‎مردان و مسئولان، یادآور شد: مردم ما بیدارند و خوب می‎فهمند که اگر خدای ناکرده خطایی در فراهم کردن زمینه برای مردودین فراهم شود، سکوت نمی‎کنند.

امام جمعه موقت فردوس اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در روز 9 دی و 22 بهمن امسال نیز مشت محکمی بر دهان اراجیف‎گوی دشمنان خارجی و غافلان داخلی می‎زنند و خواب‎های شوم دشمن را پریشان می‎کنند.

رادمرد با اشاره به 16 آذرماه روز دانشجو، افزود: دانشگاه نماد علم و علم‎آموزی است و باید برای تقویت دو بال علم و عمل در دانشجویان تلاش کنیم.

وی از مردم شهرستان فردوس خواست تا میزبان خوبی برای دانشجویان و از دانشجویان نیز خواست تا میهمان خوبی برای شهر فردوس باشند تا خاطرات شیرینی از دوران تحصیل خود همراه داشته باشند.

امام جمعه موقت فردوس همچنین به برگزاری همایش روز فردوس اشاره و تصریح کرد: در این روز برنامه‎های متنوعی در سطح شهرستان اجرا شد.

رادمرد از مردم این شهرستان خواست که با تلاش و سرمایه‎گذاری و کار، شهر خود را آباد و برای آبادانی و توسعه آن دلسوزی کنند.

انتهای پیام/69007/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول