اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان‌شکن به مقامات آمریکایی است

امام جمعه فردوس گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به‌طور قطع پاسخی دندان‌شکن به توهین‌های مقامات آمریکایی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان‌شکن به مقامات آمریکایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار داشت: ما توهین‌های مقامات آمریکایی را به شخص دوم کشور یعنی ریاست جمهوری برنمی‌تابیم و این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: رئیس‌جمهور هم نباید حرف‌هایی که سبب اختلاف می‌شود را بیان کند و افرادی که نقدی به برنامه‌های دولت و مذاکرات ژنو دارند را کم‌سواد و بی‌سواد بخواند.

امام جمعه فردوس به‌مناسبت دهه مبارک فجر به تشریح دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب پرداخت و گفت: ایجاد روحیه خداجویی، احیای اسلام ناب محمدی و همچنین وحدت کلمه و خودباوری از برکات انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) برای این موضوع‌ها هدف‌گذاری کرده بودند.

بابایی پیشرفت‌های صنعتی، پزشکی و هسته‌ای و نیز پرتاب ماهواره به فضا را نیز از جمله دستاوردهای مادی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در 35 سال گذشته با ایجاد رفاه در روستاها، کارهای بزرگی انجام شده است.

وی با فراخوانی عمومی مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: دنیای استکبار حضور مردم ما را رصد می‌کند و ما باید با در نظر گرفتن موقعیت فعلی جهان اسلام در راهپیمایی 22 بهمن حضوری فعال داشته باشیم تا این حضور جواب دندان‌شکنی به توهین‌های مقامات آمریکایی علیه مسئولان کشورمان باشد.

توزیع سبد کالا، اقدامی غیرکارشناسی از سوی دولت

امام جمعه فردوس به تفاوت مکتب مادی‌گرایی و مکتب الهی اشاره کرد و یادآور شد: مادی‌گرایان معتقدند که جهان به‌صورت تصادفی به‌وجود آمده و هیچ قدرتی ماورای طبیعت وجود ندارد اما پیروان مکتب الهی هرگز آفرینش را بدون حکمت نمی‌دانند و به زندگی پس از مرگ اعتقاد قلبی دارند.

بابایی گفت: گرچه توزیع سبد کالا از سوی دولت گامی برای تأمین رفاه عمومی است ولی دولت با عجله و بدون کارشناسی این اقدام را انجام داد و دشمن نیز از این اقدام سوءاستفاده و اینطور وانمود می‌کند که توزیع سبد کالا در ایران ناشی از تأثیر تحریم و به دلیل فشار بر مردم انجام شده است.

انتهای پیام/69007/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول