اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حساب ملت آمریکا از مستکبران آمریکا جداست

امام جمعه فردوس گفت: حساب ملت آمریکا از مستکبران و دولت مردان این کشور جداست.

حساب ملت آمریکا از مستکبران آمریکا جداست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‎الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: رژیم نحس و نجس اسرائیل می‎خواهد ملت‎ها را در مقابل ایران قرار دهد و بگوید که ایران با ملت‎ها مخالف است.

وی افزود: ما با ملت‎ها مخالف نیسیتم بلکه با خودبرتربینی، زورگویی و استکبار مخالفیم و حساب ملت آمریکا از دولت‎مردان و مستکبران آمریکا جداست.

امام جمعه فردوس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع 50 هزار بسیجی در مصلی تهران، تصریح کرد: حماسه عاشورا با حماسه زینبی برابر است و اگر حماسه زینبی نبود از خون سیدالشهدا نتیجه‎ای گرفته نمی‎شد و خون حضرت هدر می‎رفت.

قیام کربلا با رسالت زینب(س) تکمیل شد

بابایی یادآور شد: واقعه کربلا با رسالت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) تکمیل و نقشه‎های دشمن برای مصیبت‎های آل پیامبر تحقیر شد.

وی گفت: عده‎ای موضوع نرمش قهرمانانه را بد معنا کرده‎اند و گمان می‎کنند که ما عقب‎نشینی کرده‎ایم در حالی که ما در برابر 35 سال تحریم سر خم نکرده‎ایم و همچنان بر اصولمان پافشاری می‎کنیم.

امام جمعه فردوس اضافه کرد: رژیم صهیونیستی رو به زوال است و پدیده‎ای که به زور به وجود آمده باشد قابل دوام نیست.

بابایی با اشاره به گذشت نیمی از ماه محرم، اذعان داشت: جلسات مذهبی بسیار باشکوهی در هیئت‎ها، منازل و مساجد سطح شهرستان برگزار شد که این جلسات ذخیره‎های معنوی خوبی به ما داده است.

وی یادآور شد: اگر از امت پیامبر عده‎ای بخواهند به ساحل نجات هدایت شوند باید بر کشتی اهل بیت(ع) بنشینند.

امام جمعه فردوس به فرارسیدن روز بسیج اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج برنامه‎های متنوعی شامل غبارروبی گلزار شهدا، زیارت عاشورا، دعای کمیل و برگزاری مانور عظیم بسیج در روز پنجم آذر اجرا می‎شود.

بابایی با اشاره به هفته کتاب خاطرنشان کرد: در این هفته با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، عضویت رایگان در کتابخانه‎های عمومی شهرستان فردوس انجام می‎شود.

انتهای پیام/69007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول