اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

افتتاح پروژه‌های دهه فجر در سمنان با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت‌

فرماندار سمنان گفت: پروژه‌های دهه مبارک فجر در سمنان با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت و استاندار سمنان افتتاح می‏شود.

افتتاح پروژه‌های دهه فجر در سمنان با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمنان، حسن سعدالدین اظهار داشت: پروژه‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرستان سمنان روز شنبه، 19 بهمن ‌ماه امسال، هم‏زمان با سی و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: آیین افتتاح متمرکز این پروژه‌ها با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار سمنان، جمعی از مدیران استانی، خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار سمنان افزود: مراسم افتتاح متمرکز این پروژه‌ها در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی واقع در بلوار بسیج برگزار شده و پس از آن، چند پروژه به‌ صورت نمادین با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند.

وی بیان کرد: افتتاح رسمی شرکت تیراژه ماشین که تولیدکننده بزرگ ماشین‌آلات سنگین و راه‌سازی بوده و نیز افتتاح طرح توسعه شرکت‌های پارمیدا و کلران در شهرک صنعتی سمنان از جمله این پروژه‌هاست.

سعدالدین گفت: معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و استاندار سمنان به همراه حاضران، از کارخانه ایران خودروی سمنان نیز که در مراحل پایانی احداث و بهره‌برداری قرار دارد، بازدید می‌کنند.

فرماندار سمنان از افتتاح طرح پرورش ماهی قزل‏آلا در محمدآباد آهوان خبر داد و گفت: این طرح نیز با مشارکت بخش خصوصی و با توجه به شرایط آب و هوایی مستعد برای این فعالیت تولیدی در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

سعدالدین همچنین از افتتاح طرح توسعه شرکت فرآورده‌های شیمیایی در شهرک صنعتی اعلای سمنان خبر داد.

انتهای پیام/2249/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول