اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 16 روز رقابت

تیم «موقتی باغ» قهرمان مسابقات فوتسال دهه فجر قشم شد

مسابقات فوتسال قهرمانی قشم جام دهه فجر که طی روزهای گذشته آغاز شده بود سرانجام پس از برگزاری 38 مسابقه با قهرمانی تیم «موقتی باغ» به پایان رسید.

تیم «موقتی باغ» قهرمان مسابقات فوتسال دهه فجر قشم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسابقات فوتسال قهرمانی جام دهه فجر که طی روزهای گذشته آغاز شده بود سرانجام امروز پس از برگزاری 38 مسابقه به پایان رسید.

از نکات حائز اهمیت در این مسابقات می‌توان به حضور پرشمار تماشاگران در این دوره از مسابقات در سالن ورزشی خلیج فارس درگهان قشم اشاره کرد.

محمدمهدی جهانبخش پس از پایان این مسابقات به خبرنگار فارس در قشم گفت: مسابقات فوتسال دهه فجر در سالن خلیج فارس درگهان با شرکت 12 تیم در دو گروه شش تیمی و در گروه‌های الف و ب پیگیری شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم عنوان کرد: مسابقات فوتسال جام دهه مبارک فجر این شهرستان که از دوم بهمن‌ماه با شرکت تیم‌های صرافی فدایی، الجهاد، چاه طوس، برادران، فجر مبین قشم، امید باغ، گیلانه، فارسیان جنوب، رایانه، جوانان شهرک امامزاده ابراهیم، کادوسیان خزر و مرحوم موقتی باغ آغاز شده بود، پس از 16 روز رقابت و انجام 38 بازی به پایان رسید.

این مسئول افزود: تیم‌های چاه طوس، فارسیان جنوب، مرحوم موقتی باغ و امید باغ توانستند با شکست رقبا به مرحله نیمه‌پایانی راه پیدا کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم عنوان کرد: تیم‌های مرحوم موقتی باغ و فارسیان جنوب در فینال این دوره از مسابقات توانستند بازی خوب و تماشاگرپسندی از خود به نمایش بگذارند و تیم مرحوم موقتی باغ با نتیجه هفت بر پنج توانست فارسیان جنوب را شکست دهد.

جهانبخش اظهار کرد: تیم مرحوم موقتی باغ مفتخر به کاپ قهرمانی و کسب مقام اول و دریافت 14 میلیون ریال جایزه نقدی، فارسیان جنوب مفتخر به کسب مقام دوم و دریافت 10 میلیون ریال جایزه نقدی و تیم چاه طوس مفتخر به کسب مقام سوم و دریافت پنج میلیون ریال شده و تیم صرافی فدایی نیز جام اخلاق را از آن خود کرد.

وی گفت: یوسف اکبری از تیم امید باغ با 14 گل زده، عنوان آقای گل این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

جهانبخش در پایان تصریح کرد: به تمامی تیم‌های اول تا سوم، تیم اخلاق، بازیکن و مربی اخلاق و داوران لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/88001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول