اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار

پروژه‌های مهم دهه فجر مهاباد امروز افتتاح می‌شود

فرماندار مهاباد گفت: استاندار آذربایجان غربی به منظور افتتاح پروژه‌های مهم دهه فجر مهاباد صبح امروز وارد این شهر می‌شود.

پروژه‌های مهم دهه فجر مهاباد امروز افتتاح می‌شود

خضر کاک‌درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به حضور استاندار آذربایجان غربی در مهاباد، اظهار کرد: استاندار صبح امروز به منظور افتتاح پروژه‌های مهم دهه فجر وارد مهاباد می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز صبح در یادمان شهید خالد حیدری از استاندار آذربایجان غربی استقبال خواهیم کرد، گفت: ادای احترام به جایگاه والای این شهید از برنامه‌های استاندار در سفر به مهاباد است.

فرماندار مهاباد به پروژه‌های شهرداری مهاباد اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها با هزینه 35 میلیارد تومان با حضور استاندار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی افزود: هتل تارا از سوی بخش خصوصی در شش طبقه، 57 اتاق و 150 تخت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کاک‌درویش به اعتبار هزینه شده برای هتل تارا در مهاباد اشاره و عنوان کرد: تاکنون هشت میلیارد و 500 میلیون تومان برای این هتل هزینه شده است.

فرماندار مهاباد از افتتاح دبیرستان 12 کلاسه دخترانه شرف در هشتمین روز ایام دهه فجر خبر داد و یادآور شد: مساحت کل ساختمان آموزشی یک‌هزار و 743 متر مربع است و یک میلیارد و 350 میلیون تومان از سوی نوسازی مدارس آذربایجان غربی هزینه شده است.

وی عنوان کرد: دیدار استاندار آذربایجان غربی با خانواده شهیدان علی‌بنده، نشست صمیمی و دیدار استاندار با نخبگان و معتمدان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، افتتاح سایت گلخانه‌ای و بازدید از مجتمع بزرگ پتروشیمی مهاباد از سایر برنامه‌های حضور استاندار در مهاباد است.

کاک‌درویش ادامه داد: سایت گلخانه‌ای از سوی بخش خصوصی در زمینی به مساحت سه هزار و 800 متر مربع از اراضی روستای دریاس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سبزی و صیفی‌جات و همچنین بیش از 200 تن محصولات متنوع در طول سال از این سایت گلخانه‌ای برداشت خواهد شد، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه 600 میلیون تومان است که با بهره‌برداری از آن برای پنج نفر به صورت مستقیم و 12 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهند شد.

انتهای پیام/61010/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول