اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در مزار شهدای هنرمند صورت گرفت

ادای احترام هنرمندان زنجانی به شهدای هنرمند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: هنرمندان زنجانی با حضور در مزار شهدای هنرمند دین خود را ادا کردند.

ادای احترام هنرمندان زنجانی به شهدای هنرمند

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت:‌ به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند استان زنجان، اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان بسیجی با حضور در مزار شهدای هنرمند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جانبی کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان حضور در منازل خانواده‌های شهداست، افزود: حضور در مزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های جانبی این کنگره محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با سازمان مرکزی برای برگزاری این کنگره انجام شده، تصریح کرد: خانواده 34 شهید هنرمند استان زنجان میزبان مردم و علاقه‌مندان به راه شهدا در کنگره شهدای هنرمند استان خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تنها گام کوچکی در یادبود شهدای هنرمند برداشته، افزود: امیدواریم برگزاری مطلوب این کنگره موجب شود تا روح شهدای هنرمند استان زنجان شاد باشد.

هاشمی با بیان اینکه هر فعالیتی در حوزه شهدا کوچک‌ترین عمل محسوب می‌شود، یادآور شد: شهدا با اهدای خون پاک خود مسیر انقلاب اسلامی را هموار کردند و این کنگره تنها بزرگداشتی برای مقام شامخ شهدا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 34 شهید هنرمند استان زنجان شناسایی شده و تاکنون بازدیدهایی نیز از خانواده‌های شهدا صورت گرفته ابراز داشت: استان زنجان در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم کرده که شناسایی شهدای مختلف اقشار می‌تواند برای تکریم مقام شهدا موثر باشد.

این مسئول از آمادگی استان زنجان برای کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان خبر داد و گفت: این کنگره سوم اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول