اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر منتشر می‌شود

بیان زندگینامه و خاطرات شهدای انقلاب در ویژه‌نامه اسوه شجاعت

معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ویژه‌نامه‌‌ای با عنوان اسوه‌های شجاعت که به معرفی، بیان خاطرات، زندگینامه و مطالبی مربوط به انقلاب می‌پردازد در دهه فجر توزیع می‌شود.

بیان زندگینامه و خاطرات شهدای انقلاب در ویژه‌نامه اسوه شجاعت

داریوش وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه از خرداد 42 تا 22 بهمن 57 استان اصفهان 213 شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: بر همین اساس ویژه‌نامه‌‌ای با عنوان اسوه‌های شجاعت که به معرفی، بیان خاطرات، زندگینامه و مطالبی مربوط به انقلاب می‌پردازد.

وی به تعلیم و آموزش شیوه‌های فن بیان و سخن‌وری به ایثارگران اشاره کرد و افزود: نزدیک به یک سال از آموزش فن بیان و سخن‌وری به 80 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان می‌گذرد.

معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان این آموزش را با عنوان پیام‌آوران انقلاب معرفی و تصریح کرد: این افراد با اعزام به مدارس و دانشگاه‌ها پیام انقلاب را به دانشجویان و دانش‌آموزان می‌رسانند.

وکیلی از فعالیت موزه بنیاد شهید ابراز رضایت کرد و یادآور شد: سالانه حدود 20 هزار نفر از عموم مردم، دانشگاهیان و دانش‌آموزان از موزه بنیاد شهید بازدید می‌کنند.

وی با تاکید براینکه بنیاد شهید به نمایندگی از دستگاه‌های دیگر تجلی‌گر بحث ایثار است، خاطرنشان کرد: فعالیت هر چه بیشتر و بهتر بنیاد شهید تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/63012/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول