اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرماندار بستک صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر شهدا و انقلاب در بستک

نمایشگاه عکس و پوستر شهدا و انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در دبیرستان مصطفویه بستک گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر شهدا و انقلاب در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد جوادی پیش از ظهر امروز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از الطاف خداوند است که به ملت ایران اعطا شده است و امام خمینی (ره) با رهبری عالمانه و مدبرانه خویش به رغم انواع کارشکنی استکبار جهانی، دشمنی‌ها و تحمیل جنگ به ایران، این انقلاب را به سرمنزل مقصود رسانید.

وی اذعان کرد: با گذشت 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز شاهد صدور آن به سایر کشورهای جهان هستیم و بیداری امروز در کشورهای مسلمان منطقه و خروش مردمان علیه حاکمان زورگو و مستکبر با الهام از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: انقلاب ما با داشتن تمام معیارهای یک حکومت الهی از قبیل ظلم ستیزی، عدالت طلبی، استقلال و آزادیخواهی توانسته با حکومت بر دل‌ها، در برابر هجمه‌ها و تهدیدهای بی وقفه دشمنان ایستادگی و سمبل مقاومت کشورهای منطقه باشد.

جوادی ایمان به پروردگار عالم، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)، اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم، استقامت و پایداری و عشق به اسلام ناب محمدی را از مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی تأکید کرد: در دهه فجر بایستی ارزش‌های انقلاب و زحماتی که برای رسیدن به عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کشیده شده است به خوبی برای جوانان و نوجوانان بازگو و تشریح شود.

معاون فرماندار بستک بیان داشت: این نمایشگاه شامل 130 عکس در خصوص انقلاب 57 ، آرشیو روزنامه های کیهان و اطلاعات از تاریخ 10 دی 57 تا پیروزی انقلاب و بیش از 20 قاب عکس شهدا است که با هدف آشنایی قشر جوان با دستاوردهای انقلاب به مدت 10 روز از 12 لغایت 22 بهمن افتتاح شده است.

این مسئول همچنین از افتتاح نمایشگاه فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برگزاری محفل انس با قرآن دانش آموزان در دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/88006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول