اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

فرزندان شهدا پرچمداران امر به معروف و نهی از منکر هستند

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان فرزندان شهدا را پرچمداران ترویج فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خواند و گفت: آنان با الگوگیری از شهدا در مسیر ارزش‌های دین و نظام اسلامی حرکت می‌کنند.

فرزندان شهدا پرچمداران امر به معروف و نهی از منکر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی عصر امروز در جلسه تعاملی ستاد احیای استان با فرزندان شهدای شاغل در ادارات استان کردستان اظهار داشت: بالاترین ارزش و جایگاه در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی است که فرزندان شاهد دارند.

وی تصریح کرد: زمانی که فضای کشور را تباهی، فساد و ظلمت گرفته بود، نوری به عظمت تاریخ درخشید و انقلابی را پایه‌گذاری کرد که الگویی برای انقلاب‌های جهان شد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه انقلاب امام راحل پایه‌گذار و مسیر تعیین‌کننده سایر انقلاب‌ها در جهان شد، گفت: انقلاب ایران به رهبری کسی که از تمام تعلقات دنیوی دست کشید و تنها هدفش تحقق و احیای ارزش‌های اسلامی بود، بساط ظلم و ستم را در کشور در هم پیچید.

الله‌مرادی افزود: انسان‌های بزرگی در این مسیر با شناخت و بصیرت از امام راحل در خط الهی ایشان قرار گرفتند و در شرایط بسیار سخت و دشوار آن زمان خون پاکشان را فدا کردند.

وی تصریح کرد: در کوچه کوچه شهرها و روستاهای این استان خون انسان‌های به زمین ریخت که به برکت این خون‌ها دست متجاوزگران و بساط ظلم و ستم‌خواهی برچیده شد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: اگر به خاطر خون پاک این شهدا نبود الان ما نیز شرایطی مثل کشورهای افغانستان و لبنان داشتیم.

الله‌مرادی اضافه کرد: شهدا و رزمندگان در کنار امام و جانشین برحق ایشان ایستادند تا انقلاب پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری به برکت خون پاک آنان طی کند و امروز به عنوان یکی از قدرت‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: امروز به برکت خون پاک شهدا ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جایگاهی برخوردار است که بسیاری از کشورهای پیشرفته و ابرقدرت جهان از آن حساب می‌برند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های ملی به برکت خون شهدا حاصل شده است، بیان کرد: در روزهای آغازین انقلاب به خاطر وجود گروهک‌های ضدانقلاب آسایش و امنیت از مردم این استان کاملا سلب شده بود.

الله‌مرادی افزود: برخی از شهدای ما در زمان اوایل انقلاب به دست گروهک‌های ضدانقلاب در روز روشن و جلوی چشم مردم به شهادت رسیدند تا ما در امنیت باشیم.

به گفته وی، امروز به برکت خون شهدا در امنیت کاملاً هستیم و باید با حراست از دستاوردهای شهدا و حرکت در مسیر و اهداف آنان دین خود را به شهدا ثابت کنیم.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: فرزندان و خانواده‌های شهدا در راه دستیابی به این امنیت و آرامش بزرگترین سرمایه‌هایی خود را تقدیم کرده‌اند که با هیچ امکان مادی قابل جبران نیست.

به گفته الله‌مرادی، احترام به فرزندان شاهد و بهره‌گیری از وجود آنان باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار تمام مسئولان قرار گیرد.

وی ایجاد تشکل فرزندان شاهد را ضروری دانست و گفت: تشکیل این تشکل موجب انسجام‌بخشی و آشنایی بیش از پیش فرزندان شاهد باهم می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان بهره‌گیری از توان و ظرفیت فرزندان شاهد برای احراز پست‌های مدیریتی با توجه به توانایی آنان را ضروری خواند و گفت: فرزندان شاهد برای انقلاب و پیشبرد اهداف آن بزرگترین سرمایه‌ها خود را دادند پس در هیچ شرایطی حاضر به خروج از اصول و مسیر انقلاب نبوده و نیستند.

الله‌مرادی افزود: گفتمان خانواده شهدا گفتمان انقلاب اسلامی است و نباید اجازه دهند به خاطر به دست آوردن پست با وصل شدن به جناح‌هایی که تاریخ مصرف دارند از خطوط اصلی خود خارج شوند.

وی با بیان اینکه امام راحل از فرزندان شاهد به عنوان چشم و چراغ انقلاب و ملت نام می‌بردند، تصریح کرد: حفظ این جایگاه یک ضرورت است و همه ما به عنوان نیروهای مخلص نظام و انقلاب باید با همه توان از آن این جایگاه دفاع نماییم.

وی افزود: تشکیل مجمع فرزندان شاهد نیز به عنوان یک نیاز مهم که امروزه در بسیاری از استان‌های کشور شکل گرفته است، از دیگر خواسته‌ها و اهدافی است که باید از سوی فرزندان شاهد استان مورد توجه قرار گیرد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ابراز امیدواری کرد برگزاری این جلسه جرقه امیدی برای تشکیل این مجمع باشد و تصریح کرد: تشکیل این مجمع نقش مهمی در پیگیری اهداف و ایجاد بسترهای لازم برای اعلام حضور فرزندان شاهد در مناسبات مختلف خواهد بود.

الله‌مرادی از فرزندان شاهد به عنوان پرچمداران ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نام برد و گفت: تمام فرزندان شاهد را به عنوان اعضای افتخاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان جذب می‌کنیم.

وی افزود: ستاد در صورت ایجاد مزاحمت برای فرزندان شاهد که بر اساس چارچوب تعریف شده مقام معظم‌ رهبری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند، از آنان حمایت قانونی می‌کند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان بر اصلاح جایگاه فرزندان شاهد در محیط ادارات تاکید کرد و گفت: نباید انتظار داشته باشیم که بسترها حفظ جایگاه و احترام به فرزندان شاهد در محیط ادارات توسط بنیاد شهید انجام شود بلکه هر کدام از ما نیز در این راستا باید تلاش کنیم.

الله‌مرادی در پایان افزود: تلاش در راستای حفظ جایگاه و احترام به فرزندان شاهد را با بهره‌گیری از ظرفیت شوراها و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول