اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم مطرح کرد

ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب باید در بین مردم زنده نگه داشته شود.

ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب

حجت‌الاسلام محب‌علی احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت دهه فجر، اظهار داشت: شهدای انقلاب و امام خمینی(ره) حماسه بزرگ انقلاب را خلق کردند.

وی به اهمیت زنده نگه داشتن ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند دهه فجر یادبود حیات دوباره ملت ایران و کشورمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم با اشاره به اینکه کسانی که حماسه انقلاب را خلق کردند امنیت و آسایش را به کشورمان هدیه دادند، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب باید در بین مردم زنده نگه داشته شود.

این مسئول، ملت ایران را خالق اصلی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و ادامه داد: بانوان زنجانی در دوران انقلاب جلوتر از دیگر بانوان کشورمان در خیابان‌ها به راهپیمایی پرداختند.

احدی با بیان اینکه بانوان کشورمان در کنار مردان انقلاب اسلامی را خلق کردند، متذکر شد: ملت ایران باید قدردان انقلاب اسلامی باشند.

وی در ادامه به لزوم مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر باید توسط خود مردم برگزار شود و از حالت دولتی برگزار شدن خارج شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم به نقش وحدت مردم و امام راحل در پیروزی انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: امت اسلامی باید همیشه در کنار یکدیگر وحدت کلمه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مسلمانان جهان تفرقه و اختلافات جزئی را کنار بگذارند، اظهار داشت: دشمنان به فکر ایجاد اختلاف در بین مسلمانان جهان هستند.

احدی در پایان اذعان داشت: امید است مردم ولایتمدار کشورمان همانند سال‌های گذشته به صورت گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول