اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31/بهار92

سلیمانی: شهدای دانش‌آموزی اصلی‌ترین فجرآفرینان انقلاب بودند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: شهدای دانش‌آموزی اصلی‌ترین فجرآفرینان انقلاب بودند که با اهدای خون خود امنیت را به ارمغان آوردند.

سلیمانی: شهدای دانش‌آموزی اصلی‌ترین فجرآفرینان انقلاب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، محمد سلیمانی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز مریوان اظهار داشت: حضور مردم در تبدیل نظام استبداد شاهنشاهی به نظام انقلاب اسلامی جانی دوباره و زنده کردن اسلام بود که با حرکتی الهام گرفته از قرآن و آیات الهی به وحدتی دوباره بین تمامی آحاد ملت ایران تبدیل شد.

وی با عنوان اینکه شهدای دانش‌آموزی با ترک مدرسه و تحصیل و حضور پرشکوه خود در میدان جنگ علم و عمل را درهم آمیخت، افزود: شهدای دانش‌آموز درس چگونه زیستن را به تمامی مردم دنیا آموختند و ایثار و از خود گذشتگی را به ما نشان دادند.

وی افزود: قیام مردم ایران برای ایجاد حکومتی اسلامی بود چراکه ماهیت این انقلاب برگرفته از فرهنگ اسلام بود و ملت غیور ایران نمی‌توانستند بیش از آن ظلم و ستم‌های نظام استبداد شاهنشاهی را تحمل کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: دانش‌آموزان با اهدای خون به یکی از عاملین پیروزی انقلاب اسلامی در زمان هشت سال دفاع مقدس تبدیل شدند که هیچ‌گاه نام و یاد و خاطره آنها فراموش نخواهد شد.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم به دو تن از دانش‌آموزان به رسم یادبود جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/79017/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول