اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

گلزار مطهر شهدای «قاره کوچک» غبارروبی شد

گلزار مطهر شهدای شهرستان شاهرود ملقب به «قاره کوچک» به مناسبت دهه فجر غبارروبی شد.

گلزار مطهر شهدای «قاره کوچک» غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عصر امروز به میمنت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان و یگان‌های نظامی و انتظامی، خانواده‏های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد مردم، گلزار مطهر شهدای شاهرود غبارروبی و گل‏باران شد.

در این مراسم که امام جمعه شاهرود، فرماندار و معاونان، فرماندهان نیروهای نظام و انتظامی و مسئولان ادارات و ارگان‌ها و خانواده معظم شهدا حضور داشتند، گلزار مطهر شهدای شاهرود غبارروبی و عطرافشانی شد.

همچنین در این مراسم، یاد شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گرامی داشته شد و شرکت‌کنندگان با نثار گل بر قبور شهدا، بر ادامه دادن راه ایشان تأکید کردند.

مشابه این مراسم به همت پایگاه بسیج ثامن‌الأئمه حوزه مقاومت بسیج کربلای شهر مجن و با حضور مسئولان محلی و بسیجیان در گلزار مطهر این شهر برگزار شد.

همچنین بسیجیان پایگاه ثارالله حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف شهر رودیان با حضور مسئولان و امام جمعه این شهر، گلزار مطهر شهدای رودیان را گل‏باران کردند.

بسیجیان پایگاه ولی‏عصر (عج) حوزه بسیج حمزه سیدالشهدای شهر کلاته‏خیج هم به اتفاق مسئولان، قبور مطهر شهدا شهر کلاته‏خیج را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول