اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولین

مراسم تجلیل از شهدای هسته‌ای در گناباد برگزار شد

مراسم تجلیل از شهدای هسته‌ای، با حضور مسئولین ادارات و نهادها، رؤسای مراکز آموزش عالی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از اساتید و دانشجویان در گناباد برگزار شد.

مراسم تجلیل از شهدای هسته‌ای در گناباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد امشب در این مراسم که در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیشرفت جامعه ما از همه ابعاد مرهون خون شهدا است به طوریکه نقش‌آفرینی با اقتدار این کشور در عرصه‌های بین‌المللی به واسطه خون مطهر شهدا است.

حسین مجتبوی گفت: شهدا کبوتران سبک‌بالی هستند که از روی عشق به مکتب توحیدی و امامشان راهی را رفتند که امروز ما به وجود آن بزرگواران افتخار می‌کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف عالیه نظام و انقلاب باید از شهدای اسلام پیروی کرده و 3 محور اساسی اسلام، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و وحدت کلمه را مدنظر قرار داد.

مجتبوی تصریح کرد: با هدف تجلیل از جایگاه و منزلت والای شهیدان هسته‌ای و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، ساختمان فاز 2 دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به نام شهید هسته‌ای دکتر شهریاری نام‌گذاری شد.

وی افزود: یادمان شهدای گمنام دانشگاه نیز پس از فصل سرما به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه از افتتاح دفتر مشاوره شغلی دانشگاه به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: افتتاح دفتر مشاوره شغلی دانشگاه، با هدف انطباق دادن دانشگاه با محیط صورت می‌گیرد که امید است این دفتر با تعامل با مرکز رشد و فناوری و دیگر دستگاه‌های علمی شهرستان بتواند به دانشجویان کمک کند.

مجتبوی ادامه داد: هدف نهایی دفتر مشاوره شغلی تبیین مسیر شغلی دانشجویان و ترسیم نقشه شغلی برای مشخص شدن دورنمای شغلی برای دانشجویان است.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول