اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/90

جمالی‌پور: انقلاب اسلامی منشاء عزت ایران در جهان است

معاون استاندار تهران گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی منشاء استقلال، آزادی و عزت ایران در جهان است.

جمالی‌پور: انقلاب اسلامی منشاء عزت ایران در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور با تاکید بر اینکه انقلاب ایران به دلیل وجود رهبری امام خمینی(ره) حرکت خود را با صلابت آغاز کرد و به پیروزی رسید، گفت: اگر هوشمندی و رهبری امام نبود قطعاً انقلاب ایران نیز دچار مشکل انقلاب فعلی مصر می‌شد.

معاون استاندار تهران گفت: نقش اساسی را در پیروزی انقلاب، مردم به رهبری امام خمینی (ره) ایفا کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور رهبری بود که ایران توانست هشت سال جنگ را مدیریت کرده و از موانعی که دشمن در طول این سال‌ها ایجاد کرده است، عبور کند.

جمالی‌پور با تاکید بر اینکه انقلاب با رهبری یک فقیه عادل در کنار مردم می‌تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند، گفت: رهبری در نظام اسلامی دنیوی فکر نمی‌کند بلکه امور اخروی و دنیوی را در کنار هم می‌بیند و برای عظمت دین و توسعه و پیشرفت کشور و آسایش و رفاه مردم برنامه‌ریزی می‌کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری مهم‌ترین دستاورد انقلاب را استقلال و آزادی دانست و تصریح کرد: تا پیش از انقلاب ما یک کشور وابسته و استعمار زده بودیم ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز کشوری مستقل و در بسیاری از علوم مانند علوم هسته‌ای، نانو فناوری، بیوتکنولوژی، پزشکی و ... جایگاه رفیعی را در جهان به دست آورده‌ایم و توانسته‌ایم روی پای خودمان بایستیم و حتی فناوری‌های به دست آمده توسط دانشمندان کشور را به سایر کشورهای جهان عرضه کنیم.

انتهای پیام/2462/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول