اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/89

روبان نمایشگاه عکس در پاکدشت قیچی شد

همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه عکس با عنوان قاب انقلاب با حضور مسئولان ارشد شهرستان پاکدشت گشایش یافت.

روبان نمایشگاه عکس در پاکدشت قیچی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه شنبه و همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده است، نمایشگاه عکس با عنوان قاب انقلاب با حضور جمعی از مسئولان ارشد پاکدشت در این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه عکس در قاب انقلاب شامل عکس‌های مربوط به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌های مردم شهرستان پاکدشت در دوران انقلاب است.

این نمایشگاه رشادت، فداکاری و ایثار غیورمردان و شیرزنان ایران اسلامی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و مستکبران عالم را در معرض دید عموم مردم قرار داده است.

بیش از یکصد تصویر از دوران انقلاب اسلامی در نمایشگاه قاب انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

ارائه اسناد معتبر از دوران پیروزی انقلاب اسلامی بخش دیگری از این نمایشگاه است که جهت آگاه‎سازی نسل جوان با تلاش‌های صورت گرفته در ابتدا انقلاب و سختی‌هایی که برای به‌دست آمدن انقلاب شکوهمند به جان خریده شده است، به نمایش گذاشته شده است.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه عکس «قاب انقلاب» به همت جمعیت هلال‎احمر شهرستان پاکدشت و توسط اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت برپا شده است و علاقمندان می‌توانند در طول دهه مبارک فجر از ساعت 9 تا 14 با حضور در ساختمان جمعیت هلال‎احمر شهرستان پاکدشت از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول