اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/69

راهپیمایی حرم تا حرم آغاز شد

همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم مومن و ولایی شهرستان ری از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تا حرم مطهر امام (ره) راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی حرم تا حرم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش و همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم مومن و ولایی شهرستان ری راهپیمایی خود را از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تا حرم مطهر امام (ره) آغاز کردند.

دقایقی پیش خانواده معظم شهدا،‌ ایثارگران و جانبازان،‌ مسئولان شهرستان و مردم مومن و انقلابی شهرستان ری با تجمع در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) راهپیمایی خود را آغاز کردند.

این گزارش حاکی است، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری،‌ منصور کتانباف شهردار منطقه 20، معاونان فرماندار، بخشداران، مجموعه مدیریت شهری و مسئولان ارشد شهرستان ری در کنار خانواده معظم شهدا در صف اول این راهپیمایی قرار دارند.

این گزارش حاکی است، امسال به همت مجموعه شهرستان ری برای نخستین بار همزمان با سالروز ورود امام و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی حرم تا حرم با حضور خانواده‌ها و قشر جوان از حرم عبدالعظیم(ع) تا حرم حضرت امام (ره) با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز انقلاب انجام می‌شود.

امید است این حرکت ارزشمند ماندگار و تاریخی شود.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول