اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/80

عرب‌عامری: دهه فجر هر سال خون تازه‌ای در رگ‌های مردم جاری می‌کند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: دهه فجر هر سال خون تازه ای در رگ‌های مردم کشور جاری می‌کند.

عرب‌عامری: دهه فجر هر سال خون تازه‌ای در رگ‌های مردم جاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجتبی عرب عامری امروز در مراسم گرامیداشت ورود تاریخی امام خمینی (ره) با تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: دهه فجر هر سال خون تازه ای در رگ‌های مردم کشور جاری می‌کند.

مسئول کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین گفت: حضرت امام خمینی (ره) پس از سال‌ها تبعید و دوری از وطن سرانجام در 12 بهمن ماه سال 57 به کشور بازگشتند و به منظور ایراد سخنرانی آتشین خود به طرف بهشت زهرا حرکت کردند.

مدیر یکی از مدارس شهرستان ورامین نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران این مورد گفت: ویژگی اصلی انقلاب ما اسلامی بودن آن است و مردم ما هیچگاه از اصول اساسی انقلاب خود فاصله نخواهند گرفت.

این مسئول بیان داشت: نقش امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل است و بنابراین باید شور و هیجان انقلابی هر ساله همزمان با دهه مبارک فجر در مردم ما حفظ شود.

این گزارش حاکی است، همزمان با 12 بهمن و نخستین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نام‌گذاری شده است، زنگ انقلاب در مدارس ورامین نواخته شد.

آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در شهرستان ورامین با حضور ائمه جماعات، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان ،اعضا انجمن اولیاء و مربیان و دانش آموزان زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ورامین نواخته شد.

انتهای پیام/2462/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول