اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر 85/

مردم ری با آرمان‌های والای امام بیعت کردند

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی مردم ولایی شهرستان ری مسیر حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم امام خمینی (ره) را با پای پیاده پیموده و با آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند.

مردم ری با آرمان‌های والای امام بیعت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز مردم ولایی، مؤمن و همیشه در صحنه ایران اسلامی همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و نخستین روز دهه مبارک فجر که با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است برای نخستین بار در این روز مسیر حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم امام خمینی (ره) را پیاده پیمودند؛ مردم ولایی شهرستان ری در طول مسیر مورد استقبال مردم منطقه شهید بهشتی، خیرآباد، سه‌راه ترانسفور، باقرشهر و کهریزک قرار گرفتند.

مردم شهر ری پس از طی مسیر 24 کیلومتری با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین با حضور در محل جایگاه جلوس حضرت امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) که به عنوان نخستین قرارگاه جمهوری اسلامی ایران مطرح است جایگاه امام راحل را گلباران کردند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان ری با حضور بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی ضمن گلباران و عطرافشانی مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

این گزارش حاکی است هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، منصور کتان‌باف شهردار منطقه 20، معاونان فرماندار و بخشداران شهرستان ری از جمله افرادی بودند که در صف نخست راهپیمایی حرم تا حرم مردم شهرستان ری قرار داشتند.

انتهای پیام/2462/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول