اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/88

پورمحمدی: پیشرفت ایران در تمام عرصه‌ها چشم‌گیر است

وزیر دادگستری گفت: پیشرفت ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها چشم‌گیر است.

پورمحمدی: پیشرفت ایران در تمام عرصه‌ها چشم‌گیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و سخنرانی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرا (س) در جوار جایگاه جلوس امام راحل در گلزار شهدا اظهار داشت: ملت ایران برای دستیابی به سعادت اخروی و دنیوی باید با ایستادگی و مقاومت راه پرتلاطم امام خمینی (ره) را طی کنند و از مکتب و نهضت ایشان با تلاش و مجاهدت بسیار حفاظت کنند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه راه امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد، گفت: با گذشت 35 سال از انقلاب باشکوه ایران اسلامی ملت غیور ایران با مقاومت و ایستادگی راه امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهند و به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا می‌کنند.

پورمحمدی خط امام خمینی (ره) را خط عزت و شرف برشمرد و عنوان کرد: ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره بر ادامه راه امام اصرار می‌ورزند زیرا این مسیر را مسیر عزت و شرافت خودشان می‌دانند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در قلب مردم ایران و تمام مستضعفان و آزادی خواهان جهان قرار دارد و پس از گذشت سال‌ها از رحلت ایشان این موقعیت روز به روز در حال ارتقاء است و خداوند را شاکریم که رهبر فرزانه انقلاب خلف صالح ایشان است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه با گذشت 35 سال تمام شعارهای امام و انقلاب همواره زنده است، گفت: مبارزه با استکبار، مقاومت، ترویج دین مبین اسلام و دفاع از مظلومان از مهم‌ترین شعارهای انقلاب است که به برکت نفس حق امام راحل و خون شهدا در جامعه همچنان زنده و جاری است.

پورمحمدی پیشرفت ایران اسلامی را در تمام عرصه‌ها چشم‌گیر عنوان کرد و افزود: دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای، نانوتکنولوژی، کسب رتبه‌های برتر در مجامع بین‌المللی و پیشرفت تجهیزات و امکانات نظامی و ... از مهم‌ترین دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی است.

وی استقلال و آزادی را از شعارهای کلیدی امام راحل دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی از پیشرفت‌های کشور ما بسیار خشمگین و ناراحت هستند اما ملت ایران نصبت به خشم آن‌ها بی‌تفاوت بوده و با حضور همیشه در صحنه خود و شور وصف ناپذیری به مستکبران بی‌اعتنایی می‌کنند.

این گزارش حاکی است، همزمان با سالروز بازگشت پر افتخار امام خمینی (ره) به میهن اسلامی جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران شد.

آئین گلباران جایگاه جلوس و سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در بدو ورود به میهن اسلامی بعد 14 سال تبعید با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

حاضران در این مراسم با گلباران محل جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری ادای احترام کرده و نماز ظهر و عصر را به اجماعت در جوار شهدای 72 تن در بهشت زهرا (س) و در محل سخنرانی تاریخی امام راحل اقامه کردند.

گفتنی است، منطقه 20 تهران نیز به دلیل همجواری با بهشت زهرا (س) این افتخار را دارد تا میزبانی مهمانان این مکان مقدس را که برای تجدید میثاق با امام راحل خود آمده‌اند را برعهده بگیرد، بنابراین با برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی در کنار جایگاه جلوس با توزیع بسته‌های فرهنگی و پذیرایی در میان مهمانان‌، شاخه‌های گل را نیز برای گلباران جایگاه جلوس به آنها اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/2462/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول