اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/70

آیین گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن در حرم امام (ره) آغاز شد

آیین گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن همزمان با سراسر کشور و هنگام ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

آیین گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن در حرم امام (ره) آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیین یوم‌الله 12 بهمن لحظاتی پیش و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

این مراسم با حضور پرشور مسئولان کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

این گزارش حاکی است، مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن ساعت 9 و 33 دقیقه صبح امروز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان کشوری و لشکری در بارگاه ملکوتی که میعادگاه عاشقان ایثار و شهادت است، آغاز شد.

جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با ورود امام خمینی به میهن اسلامی در سراسر کشور آغاز شد و مردم غیور ایران اسلامی نیز با حضور گسترده خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) این جشن را با سردادن بانگ الله‌اکبر آغاز کردند.

آیین گرامیداشت لحظه ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان کشوری و لشکری، میهمانان خارجی و تکبیر مردم و به‌ صدا درآمدن زنگ مدارس، بوق کشتی‌ها و قطارها و .... آغاز شد.

سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) با حرکت نمادین خودرو امام از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، برگزاری مراسم در حرم مطهر امام خمینی (ره) و گلباران جایگاه جلوس حضرت امام (ره) در بهشت زهرا (س) پیگیری می‌شود.

حال و هوای دیگری در سراسر گیتی اسلامی را فرا گرفته است. بانگ الله‌اکبر در آسمان ایران اسلامی طنین‌انداز شده است و فجرآفرینان ایران اسلامی با حضور در کنار پیر جماران بار دیگر با آرمان‌های والای امام،‌ شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بستند.

به گزارش خبرنگار فارس در حال حاضر حرکت خودروها در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به کندی صورت می‌گیرد.

شبستان‌ها، صحن‌های حرم مطهر امام خمینی (ره) و جایگاه جلوس حضرت امام راحل مملو از جمعیت است.

اجرای برنامه توسط حاملان قرآن، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران و ... از جمله برنامه‌هایی است که تا هنگام مخابره این خبر در حرم مطهر امام خمینی (ره) اجرا شده است.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول