اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/78

بازسازی کاروان ورود امام به میهن اسلامی در ورامین

همزمان با 12 بهمن و نخستین روز دهه مبارک فجر کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) از منطقه خیرآباد به سمت ورامین حرکت کرد.

بازسازی کاروان ورود امام به میهن اسلامی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با 12 بهمن و نخستین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری نام‌گذاری شده است، کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) از منطقه خیرآباد به سمت ورامین حرکت کرد.

این کاروان از امامزاده طاهر(ع) منطقه خیرآباد در ساعت 9:33 دقیقه همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری امام جمعه خیرآباد و اقشار مختلف مردم از خیرآباد به راه افتاد.

کاروان مذکور با حرکت در خیابان‌های شهر در مقابل سید فتح‌الله مورد استقبال جمع کثیری از مردم شهیدپرور این شهر و مسئولین ادارات و نهادها قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، مسیر حرکت  کاروان با گل‌های سرخ و سفید در سطح زمین آذین‌بندی شده بود.

گفتنی است خودروی نمادین حضرت امام (ره) را خودروهای نیروی انتظامی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، آتش‌نشانی که با گل‌های زیبا آذین‌بندی شده بودند همراهی می‌کردند و در ادامه مسیر دانش‌آموزان و اقشار مختلف با استقبال از این کاروان آغاز سی و پنجمین‌امین سالگرد انقلاب را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران در گلزار شهدای سید فتح‌الله طی سخنانی کوتاه هدف از راه‌اندازی این کاروان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره ورود حضرت امام خمینی (ره) و انتقال این خاطرات را به نسل آینده اعلام کرد و از کلیه کسانی که در این ارتباط همکاری داشتند، تقدیر کرد.

محسن خوانساری، فرماندار شهرستان ورامین در ادامه این مراسم گفت: مانند چنین روزی حضرت امام(ره) به عنوان قلب مردم ایران وارد کشور شدند و مورد استقبال مردم انقلابی میهن عزیزمان قرار گرفتند و به همین منظور همه ساله 12 بهمن به یاد ورود امام فرزانه گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/24652/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول