اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/63

قاسمی‌فرزاد: انقلاب اسلامی سبب تحولی عظیم در عرصه روابط بین‌الملل شد

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی سبب تحولی عظیم در عرصه روابط بین‌الملل شد.

قاسمی‌فرزاد: انقلاب اسلامی سبب تحولی عظیم در عرصه روابط بین‌الملل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پاکدشت ضمن تبریک سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: انقلاب اسلامی در مقطعی از زمان انجام شد که ظلمت و سیاهی همه کشور را فرا گرفته و امام عظیم الشان همچون خورشیدی در ظلمت و تاریکی منشاء نور و روشنایی شد و نه تنها باعث روشنگری مردم ایران بلکه بشریت را از خواب غفلت بیدار کرد.

وی در ادامه افزود: این انقلاب و این حرکت باعث تحولی عظیم در عرصه روابط بین‌الملل شد و شاهد آن هستیم در اقصی نقاط جهان مردم ستمدیده علیه ستمگران قیام می‌کنند و این حرکت حاصل تفکر و نهضت بزرگ الهی امام راحل بود.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمنان و اسکتبار جهانی بر علیه ایران اسلامی اعمال کرده است، گفت: این نیز به‌دلیل ضعف دشمنان است و این تحریم‌ها نه تنها هیچ اثری در ملت ما نداشته بلکه با صبر و استقامت مردم ایران اسلامی باعث شد دشمنان سر تسلیم فرود آورند و حقوق مسلم ما را بپذیرند.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته عنوان کرد: مسیر و چشم‌انداز مسایل اقتصادی روشن شده و انتظار می‌رود در سال 93 بودجه و اعتبار مناسب‌تری برای پروژه‌های عمرانی تخصیص یابد.

فرماندار پاکدشت به جایگاه کمیته برنامه‌ریزی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در هر شهرستان کمیته برنامه‌ریزی نقش بسزائی در توسعه شهرستان دارد و کمیته برنامه‌ریزی باید با بودجه‌ریزی عملیاتی و کارشناسی اعتبارات را در محل مورد نظر هزینه کند و از اعضاء کمیته خواست که باجدیت و تلاش بیشتر در راستای مطالبات مردم و شهرستان گام بردارند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جایگاه این کمیته را در ایجاد و اصلاح زیر ساخت‌های شهرستان بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: همه مسئولان دستگاه‌های شهرستان با هم‌اندیشی و تشریک مساعی، ضمن ایجاد پویایی، تحرک و افزایش کارایی و بازدهی در حوزه مدیریت خودبه رشد و توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف کمک کنند.

وی تاکید کرد: همه مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تلاش و پیگیری مجدانه اعتبارات استانی و ملی را هرچه سریع‌تر تخصیص وجذب کنند.

وی عنوان کرد: اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و مسئولان اجرایی باجدیت وتلاش بیشتر در راستای مطالبات به حق مردم و شهرستان گام بردارد.

بر پایه این گزارش، در پایان جلسه آخرین وضعیت جذب و تخصیص اعتبارات و پیشرفت  فیزیکی پروژه‌ها بررسی شد.

انتهای پیام/2462/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول