اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور اعلام کرد

افتتاح 11 کیلومتر باند دوم محورهای راور در دهه فجر

فرماندار راور گفت: همزمان با دهه فجر، 6 کیلومتر از باند دوم محور راور – چترود و 5 کیلومتر از باند دوم محور راور – دیهوک بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح 11 کیلومتر باند دوم محورهای راور در دهه فجر

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های گسترده ایران اسلامی در بخش‌های مختلف طی 34 سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تمام این پیشرفت‌ها نتیجه پایمردی، صبر و استقامت، بصیرت و ولایت‌مداری ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال باید با شکوه خاصی برگزار شود، یادآور شد: فضای شهر و روستا و ادارات باید به نحو مناسبی آذین‌بندی شود، زیرا مقدمه‌ای برای حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن است که این حضور پرشور موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

فرماندار راور ابراز داشت: در سایه توجهات نظام در این شهرستان پروژه‌ها و طرح‌های بسیاری اجرا شده است که به یاری خداوند در ایام دهه فجر امسال شاهد افتتاح و یا کلنگ‌زنی این طرح‌های عمرانی هستیم و مهم‌ترین این پروژه‌ها در بخش‌های ورزشی،‌ عمران‌ شهری، فرهنگی، عمران روستایی و کشاورزی، مسکن مهر و راه و شهرسازی است.

وی مهم‌ترین پروژه قابل افتتاح شهرستان را دو بانده شدن قطعه شماره دو محور چترود به راور به طول شش کیلومتر با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون تومان و قطعه شماره پنج محور راور به دیهوک به طول پنج کیلومتر با اعتبار 4 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر 8 واحد مسکن مهر مربوط به اداره اوقاف و امور خیریه در سطح شهرستان راور افتتاح می‌شود.

فرماندار راور افتتاح ساختمان اداری فرمانداری شهرستان را یکی دیگر از پروژه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: این ساختمان با زیربنای 800 متر مربع و اعتبار هزینه شده یک‌میلیارد تومان جزو پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان راور محسوب می‌شود.

شریفی به پروژه قابل افتتاح ورودی شهرستان راور به طول دو کیلومتر اشاره کرد و متذکر شد: برای تکمیل این ورودی نیز 735 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار راور خاطر نشان کرد: به دنبال درخواست‌های مکرر مردمی پس از سال‌ها تلاش و پیگیری، فرستنده دیجیتال راور با همت و تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان راور در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول