اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج رودیان:

برنامه‏های اثرگذار در دهه فجر اجرایی شود

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان گفت: برنامه‏های اثرگذار در دهه مبارک فجر باید در جامعه اجرایی شود تا آرمان‏های نظام اسلامی به شکل بهتری مورد تبیین قرار گیرد.

برنامه‏های اثرگذار در دهه فجر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن طالع‏زاری عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شاهرود که با حضور فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انجام برنامه‏های اثرگذار توسط پایگاه‏های بسیج در دهه فجر ضرورت دارد.

فرمانده بسیج نجف اشرف رودیان گفت: بسیج مدافع و پشتیبان نظام است و باید با برنامه‏ریزی در جهت تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه ایفای نقش کند.

طالع‏زاری با اشاره به برگزاری برنامه‏های مختلف فرهنگی، هنری، روشنگری و ورزشی در دهه فجر در رودیان بیان کرد: تمام تلاش پایگاه‏های بسیج در انجام برنامه‏های مختلف، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه و به ویژه نسل‏های جوان است. 

احترام به ملل مختلف جهان در دستور کار ایران است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: امروز قوای سه‏گانه در کشور هنگام با هم و هم‏سو با ارشادهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش می‌روند و ایران همواره در طول تاریخ احترام به ملل مختلف جهان را در دستور کار خود قرار داده بوده است.

مجید جمشیدی اظهار کرد: امروز علی‏رغم فشارها و بعضی شیطنت‌ها از سوی برخی دولت‌های غربی، کشور ما به سمت سربلندی پیش می‌رود.

وی با اشاره به گفت‏وگوهای اخیر ایران با کشورهای عضو 1+5 افزود: مواضع کشور ما مشخص است و خط قرمزهای ما نیز به خوبی بیانگر نگاه سیاست ایران به مسائل روز جهان است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: حفاظت و حراست از منابع ملی از اصول مهمی است که در تمامی دولت‌های پس از انقلاب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سیاست‏مداران عموماً بر سر این مسئله اتفاق نظر دارند که احترام، تأثیری به مراتب بیشتر از دیگر برخوردها با کشورهای جهان دارد. 

حرکت ایران متوقف نشده است

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: علی‏رغم بداخلاقی بعضی کشورها در ارتباط با ایران شاهدیم که حرکت ایران در بعضی مواقع کند بوده؛ اما متوقف نشده است.

جمشیدی با اشاره به مواضع بعضی از کشورهای عربی منطقه گفت: اتحاد قوی و منسجم بین مسلمانان در حال شکل‌گیری است و کشورهای مختلف مسلمان به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای بقا، خود را به تنه تنومند اسلام متصل کنند.

وی ادامه داد: در این میان، بعضی دولت‌های سست بنیه به نوعی در حال زاویه گرفتن از پیکره اسلامی هستند که روزی به آنها هویت داد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بی‏گمان روزی خواهد آمد که آنان در کنار دوستان فعلی‏شان و در دل اسلام جایی برای ماندن و حرفی برای زدن نخواهند داشت.

جمشیدی گفت: اسلام قرن‌ها با وجود این همه مشکلی که دشمنان برایش به وجود آورده‌اند، به پیش رفته و هم‏چنان این حرکت ادامه دارد؛ اما آنانی که با دشمنان قسم‏خورده اسلام طرح دوستی ریخته‌اند، محکوم به شکست هستند.

وی گفت: آنها به دست خود، خودشان را در معرکه نابودی قرار داده‌اند؛ تاریخ بارها و بارها این مثل‌ها را تکرار کرده است اما مسلمانانی هستند که از یک سوراخ بارها گزیده می‌شوند.

انتهای پیام/74006/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول