اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلع فجر/40

ریاحی: چندین پروژه عمرانی قرچک در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی قرچک در دهه مبارک فجر خبر داد.

ریاحی: چندین پروژه عمرانی قرچک در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جزئیات پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح این شهرستان در دهه مبارکه فجر را تشریح کرد.

فرماندار شهرستان قرچک با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: در این شهرستان همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوعی برگزار و پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف افتتاح یا به بهره‌برداری می‌رسند که اهم این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر 168 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی در ادامه افزود: پروژه ملی احداث پست برق 20/63 کیلووات شهرستان توسط شرکت برق منطقه‌ای استان تهران با اعتبار 150 میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود، مساحت زمینی این پروژه به متراژ 5190 مترمربع و احداث زیر بنای ساختمانی به متراژ 435 متر مربع است و به منظور جلوگیری از خاموشی های سطح شهرستان انجام می‌پذیرد.

این مسئول بیان کرد: پروژه های قابل افتتاح بخش خصوصی نیز شامل مرکز انتقال خون با اعتبار پنج میلیارد ریال و زیربنای 110 متر مربع، درمانگاه تخصصی قلب با اعتبار 5 میلیارد ریال و زیر بنای 120 متر مربع، بهره‌برداری از گلخانه زیر کشت سیفی جات روستای صالح‌آباد با اعتبار چهار میلیارد ریال، بهره برداری از احداث گلخانه سبزی و سیفی جات به متراژ شش هزار متر مربع و بهره برداری از واحد تولید ورمی کمپوست روستای داودآباد با اعتبار 45 میلیارد ریال از دیگر پروژه های دهه فجر در شهرستان قرچک هستند.

انتهای پیام/2462/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول