اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/187

پیرخندان: جشن انقلاب برای فرهنگیان خمام دهه فجر برگزار می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام از برگزاری جشن انقلاب اسلامی برای فرهنگیان این شهر در روز 19 بهمن ماه همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) خبر داد.

پیرخندان: جشن انقلاب برای فرهنگیان خمام دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، عباس پیرخندان عصر امروز در جلسه‌ ستاد دهه‌ فجر این شهر با بیان اینکه برنامه‌های پیشواز این دهه آغاز شده است، اظهار کرد: 5 تا 11 بهمن‌ماه جاری به عنوان هفته‌ استقبال اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ استقبال توسط ستاد مربوطه در اداره مذکور به صورت بخشنامه به مدارس اعلام شده است، ادامه داد: این بازه‌ زمانی با آذین‌بندی و غبارروبی مدارس مشخص شده است.

این مسئول آغاز برنامه عملیاتی را از 12 بهمن ماه و سالگرد لحظه‌ ورود حضرت امام (ره) است، گفت: نواختن زنگ انقلاب در 2 مدرسه‌ مهرک فرجی و الزهرا برنامه‌ریزی شده است.

وی نواختن زنگ مدرسه در روستاها با حضور دهیار را مطلوب‌تر خواند و تصریح کرد: زنگ انقلاب در ساعت 9.33 دقیقه در مدرسه‌ دخترانه‌ مهرک فرجی و همزمان با دیگر مدارس نواخته می‌شود.

پیرخندان تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده‌ مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش خمام بیان کرد و یادآور شد: این دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی گذشته در سطح مدرسه و منطقه مقام‌هایی کسب کرده‌اند که به آنها لوح و جوایز اهدا می‌شود.

وی از اجرای مسابقه‌ ماهیگیری توسط فرهنگیان در روز 18 بهمن ماه و برگزاری جشن انقلاب اسلامی برای فرهنگیان در روز 19 بهمن همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام، با اشاره به اینکه مسابقه‌ ماهیگیری توسط فرهنگیان در یکی از استخرهای خصوصی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه دارای شرایط خاص است.

وی اضافه کرد: هر شخصی که ماهی بیشتری بگیرد بر اساس وزن صید برنده اعلام شده و جوایزی از جمله ماهی صید شده اهدا می‌شود.

به گفته پیرخندان، به بقیه‌ شرکت‌کنندگان به میزان وزن ماهی صید شده 50 درصد تخفیف داده می‌شود.

وی از برگزاری مراسمی با عنوان صبحی با قرآن، جشنواره‌ پخت غذا، تشکیل نمایشگاه آثار دانش‌آموزان در کانون شهید حق‌شناس خبر داد.

این مسئول چندین مسابقه‌ ورزشی دانش‌آموزی، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، اجرای سرود انقلابی در مدارس، دیدار با خانواده‌ شهدای فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی برگزاری جنگ شادی در کانون حق‌شناس خمام را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: این برنامه صبح‌ها برای دانش‌آموزان و عصرها برای عموم دایر می‌شود.

انتهای پیام/2300/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول