اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/192

ذاکراستقامتی: صندوق قرض‌الحسنه روستایی دهه فجر در خمام افتتاح می‌شود

نماینده عالی دولت در خمام از افتتاح صندوق قرض‌الحسنه و تأمین مالی خرد روستایی برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در این بخش خبر داد.

ذاکراستقامتی: صندوق قرض‌الحسنه روستایی دهه فجر در خمام افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، حسین ذاکراستقامتی امشب در جلسه‌ ستاد دهه‌ فجر این بخش افتتاح صندوق قرض‌الحسنه و تامین مالی خرد روستایی را به صورت پایلوت در خمام عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این طرح به صورت پایلوت در کشور اجرا می‌شود که در گیلان روستای خواچکین خمام برای اجرای آن انتخاب شد.

بخشدار خمام با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور تحقق یافته است، افزود: افتتاح صندوق قرض‌الحسنه مذکور با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در 16 بهمن‌ جاری افتتاح می‌شود.

به گفته‌ بخشدار خمام، بر اساس تفاهمنامه منعقده بین پست بانک ایران و مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، از محل منابع صندوق تأمین مالی خرد روستایی وام‌های قرض‌الحسنه به روستاییان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: وام‌های قرض‌الحسنه در زمینه‌های اشتغال‌زایی، تولید و برطرف شدن احتیاجات ضروری با کارمزد حداکثر 4 درصد به روستاییان پرداخت می‌شود.

ذاکراستقامتی، فلسفه ایجاد این صندوق را کمک به مردم روستاها، مناطق محروم و تقویت اقتصاد روستایی، اشتغال‌زایی در این مناطق و افزایش درآمد روستاییان برشمرد.

 وی خاطرنشان کرد: اینگونه وام‌ها به صورت بسیار آسان و با تعهد و تضمین معتمدین روستا به نیازمندان پرداخت می‌شود و مشکلی برای دریافت آن توسط روستاییان وجود ندارد.

انتهای پیام/2300/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول