اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/191

شعبه تأمین اجتماعی کلاچای در دهه فجر افتتاح می‌شود

بخشدار کلاچای از افتتاح شعبه مستقل تأمین اجتماعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این بخش خبر داد.

شعبه تأمین اجتماعی کلاچای در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمد موسی شعبانیان عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر کلاچای با گرامیداشت سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی در قالب برنامه‌های متنوع به مردم است.

وی دهه فجر را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی از افتخارهای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و مردم و مسئولان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها باید در پاسداشت این ایام تلاش کنند.

بخشدار کلاچای با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی نسل جوان باشد، تصریح کرد: فعالیت‌های دهه فجر باید زمینه آشنایی جوانان با نهضت امام راحل را فراهم کند.

این مسئول به برنامه‌های دهه مبارک فجر در کلاچای اشاره کرد و گفت: گلباران مزار شهدای «امیربنده» همزمان با بهمن 12 انجام می‌شود.

بخشدار کلاچای از نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام (ره) به میهن در تمام مدارس این بخش خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی، افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری، اداره برق، کمیته امداد، بهزیستی، جهادکشاورزی، راه‌وشهرسازی و آب و فاضلاب روستایی را از جمله برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کلاچای خواند و یادآور شد: یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان برای افتتاح پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

به گفته شعبانیان، جشن انقلاب به صورت متمرکز در حوزه شهری توسط شهرداری و در حوزه روستایی در روستای بالانوده کلاچای برگزار می‌شود.

وی از افتتاح شعبه مستقل تامین اجتماعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کلاچای خبر داد و اظهار کرد: شعبه اقماری تامین اجتماعی از بهمن سال 87 آغاز به‌کار کرده و با توجه به رشد شعبه در جذب بیمه شده‌ها، در دهه فجر به صورت رسمی ارتقا پیدا می‌کند.

بخشدار کلاچای با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 به رهبری امام راحل، افزود: دهه فجر در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مهم خواند و بیان کرد: مردم با بصیرت کلاچای با حضور چشمگیر و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان ایران اسلامی را ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول