اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی باشت خبر داد

تجلیل از فعالان قرآنی باشت در دهه فجر

سرپرست تبلیغات اسلامی باشت از تجلیل فعالان قرآنی باشت در دهه فجر امسال خبر داد.

تجلیل از فعالان قرآنی باشت در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز کمیته قرآن ویژه دهه فجر شهرستان باشت با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه، فرماندهی انتظامی، اداره ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، مؤسسه زلال وحی در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت هدف از تشکیل این کمیته را تلاش برای آشنایی و انس گرفتن مردم با قرآن مضامین قرآنی، حمایت از دستاوردهای قرآنی و معرفی و تجلیل شایسته از خادمان قرآن، تبیین نقش ارزنده و مهم قرآن در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور کانون‌های قرآنی و مراکز مرتبط با فعالیت‌های قرآنی دانست.

حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی از دیگر وظایف این ستاد را تبیین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و تحولات انجام شده پس از انقلاب در زمینه گسترش علوم و معارف قرآنی دانست.

وی از مسئولان خواست که در راستای برگزاری مجلس قرآنی و دایر کردن فعالیت‌های دائمی قرآنی برای همه اقشار و سنین در جامعه توان خود را به کار گیرند و نهادهای موجود چون زلال وحی را در این مسیر حمایت کنند.

به گزارش فارس؛ از جمله مصوبات این ستاد برگزاری محفل انس با قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی، تجلیل از برترین‌های قرآنی هر اداره، جلسه قرآنی ویژه مسؤلان ادارات در ایام دهه مبارک فجر بود.

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول