اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان جم خبر داد

برگزاری 90 برنامه محوری دهه فجر در شهرستان جم

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان جم از برگزاری 90 برنامه محوری دهه فجر در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 90 برنامه محوری دهه فجر در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر جم، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به ملت رشید ایران اسلامی به‌ویژه مردم فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان جم تبریک گفت.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان جم افزود: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر، هشت کمیته تخصصی تشکیل شده که برنامه‌های مربوط به هر کمیته، طبق روزشمار تعیین شده، اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن‌های دهه فجر با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: تا کنون جلسات متعددی در سطح شهرستان برگزار شده و امسال نیز برنامه‌هایی به مراتب متنوع‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش  شهرستان جم ادامه داد: همزمان با این ایام بیش از 90 برنامه محوری در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: روز 12 بهمن فرودگاه توحید و تمامی مدارس شهرستان به صورت همزمان مراسم نکوداشت ورود امام خمینی(ره) و زنگ انقلاب را برگزار خواهند کرد.

اسکندری گفت: از تمام اقشار و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان جم، فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان گرامی دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور در برنامه‌های دهه مبارک فجر، همگام با سایر مردم در سراسر میهن عزیز اسلامی در صفوف به هم پیوسته در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت و بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

وی اضافه کرد: مراسم 12بهمن همزمان با آغاز دهه فجر ساعت 9 صبح با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردمی برگزار می‌شود.

اسکندری افزود: این برنامه‌ها با تلاوت قرآن، به صدا درآمدن زنگ مدارس در لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ساعت 9 و 33 دقیقه و گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره) در محل فرودگاه توحید آغاز می‌شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان جم بیان کرد: سخنرانی امام جمعه و فرماندار شهرستان از دیگر برنامه‌های این روز در محل فرودگاه توحید خواهد بود.

وی در ادامه از رژه موتور سواران از درب فرودگاه توحید تا ورزشگاه شهدای جم خبر داد و یادآور شد: در تمام روزهای دهه مبارک فجر شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول