اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه قشم خبر داد

اجرای 86 برنامه در دهه فجر توسط بسیج قشم

فرمانده بسیج سپاه قشم گفت: آنچه سبب حرکت خروشان مردم برای براندازی نظام شاهنشاهی شد، اسلام بود و خواسته مردم نیز تحقق حکومت اسلامی است.

اجرای 86 برنامه در دهه فجر توسط بسیج قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمید ماندگاری امشب ‌در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با قیام خود غرور ملت‌های مستضعفی را که طی سالیان دراز مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنها بازگرداند و آنچه سبب حرکت خروشان مردم برای براندازی نظام شاهنشاهی شد، اسلام بود و خواسته مردم نیز تحقق حکومت اسلامی است.

وی گفت: یکی از رمز‌هایی که انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت بیش از سه دهه با اقتدار باقی مانده و مردم در این کشور با علاقه نظام خود را دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند وجود رهبری واحد، مومن و متدین و فقیه است.

این مسئول افزود: نظام اسلامی ایران در کنار داشتن رهبر و ولایت فقیه، حمایت مردمی را هم همراه دارد و مردم جامعه در هر لباس و قشر مختلف با عشق از نظام، کشور و رهبر خود حمایت می‌کنند.

وی یادآور شد: جوانان ایرانی با هدایت‌ها و رهبری‌های دلسوزانه و روحیه شهادت‌طلبی، غیرت و مردانگی در برابر شاه ستمگر که حاکمی فاسد و نوکری خودفروخته که برای بیگانگان خوش خدمتی می‌کرد را از کشور ایران بیرون کردند و امام راحل همچون فرشته‌ای مهربان و رهبری روشنگر در کنار ملت ایران قرار گرفت.

ماندگاری ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای انقلاب، استقلالی است که نصیب کشور شده که در قضیه هسته‌ای قدرت‌های استکباری تمام توان سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی خود را به کار گرفتند و تلاش کردند با جنجال‌آفرینی، فشار و تحریم زمینه‌ساز صرف‌نظر کردن جمهوری اسلامی ایران از این موضوع شوند که با تدبیر و اندیشه‌ای ارزشمند شاهد این هستیم که ایران اسلامی در این باب نیز مقتدرانه وارد شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی، بعد از گذشت 10 سال با تدابیر رهبری و ریاست جمهوری یک بار دیگر، بر همه تلاش‌ها و فشارهای استکبار فائق آمده است، گفت: ایران اسلامی ضمن پیشرفت چشمگیر در قضیه هسته‌ای، نشان داده که در جنگ اراده‌ها، قوی‌تر از قدرت‌های بزرگ دنیا است.

فرمانده بسیج سپاه قشم اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر، 86 برنامه مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود که مهم‌‌ترین برنامه‌های دهه فجر را برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب، جشن‌های بزرگ انقلاب در اقصی نقاط قشم، رژه موتوری در قشم و سوزا و نشست‌های بصیرتی در دهه فجر شامل می‌شود.

ماندگاری اضافه کرد: تشکیل مجمع بسیج شهرستان، خاطره گویی، اجرای نمایش‌های طنز و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت بسیج مردمی در طول این دهه به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/88001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول