اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

دهه فجر روز به نمایش درآمدن شور انقلابی ملت ایران است

امام جمعه پلدختر گفت: دهه فجر روز به نمایش درآمدن شور انقلابی ملت ایران و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل مناسب است.

دهه فجر روز به نمایش درآمدن شور انقلابی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند امشب در دیدار با فرماندار و جمعی از مدیران پلدختری با بیان اینکه مردمی برگزاری جشن‌های دهه فجر موجب تعمیق فرهنگ انقلاب می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر با مشارکت مردم برگزار شود.

وی، تأثیر حضور مردم در جشن‌های انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن را در معادلات سیاسی بسیار مهم و مؤثر دانست و ادامه داد: مردم ایران در آیین‌های دهه فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که یکی از صحنه‌های حساس نظام است، به دشمنان نشان دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر بر ضرورت تبیین و تشریح اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در ایام الله دهه فجر تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی 22بهمن سرلوحه تمام برنامه‌ها است.

لروند تصریح کرد: حضورآگاهانه، فعال، گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن در واقع نمایش اقتدار، وحدت و وفاداری مردم به حضرت امام(ره)، شهدای گرانقدر و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد دهه فجر پلدختر عنوان کرد: ستاد برگزاری جشن دهه مبارک فجر باید با تبلیغات گسترده مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه تشویق کنند.

وی با بیان اینکه جشن‌های دهه فجر باید مردم محور برگزار شود، یادآور شد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ندای پشتیبانی همه جانبه مردم از آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری را به گوش جهانیان می‌رساند.

لروند به مسیرها و ساعت راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و عنوان داشت: این راهپیمایی از میدان شهید بهشتی آغاز وپس از پیمودن خیابان‌های پل هفتم تیر و امام خمینی و پل شهدای دولت در میدان شهید بهشتی اجتماع می‌کنند.

امام جمعه پلدختر، ساعت راهپیمایی 22 بهمن را 9 و نیم صبح اعلام کرد و گفت: سخنران این راهپیمایی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول