اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه بزرگ کتاب در راور برپا می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر نمایشگاه کتاب با حضور ناشران فعال و معتبر کشوری در راور برگزار می‌شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب در راور برپا می‌شود

ایمان محمدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر نمایشگاه کتاب با حضور ناشران فعال و معتبر کشوری در راور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه کتاب از نظر فراوانی عنوان و تعداد جلد است که تاکنون در راور برگزار شده و می‌تواند به نیازهای مختلف دانش‌آموزان، دانشجویان، پژوهشگران و دیگر اقشار پاسخ دهد.

محمدآبادی عنوان کرد: 10هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه و به لحاظ موضوعی تنوع بسیار خوبی را در این نمایشگاه شاهد هستیم و تمام کتب با 25 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیل در دسترسی مردم به کتاب است و هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ایجاد دسترسی آسان برای تهیه کتاب از سوی مردم است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور خاطر نشان کرد: با توجه به قابلیت‌های فرهنگی و تاریخی که در شهرستان راور وجود دارد این نمایشگاه از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی به شمار می‌آید که سعی دارد، پاسخی مناسب برای تقاضای افراد در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/2446/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول