اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بندرعباس در مجلس:

نمایشگاه کتاب هرمزگان دسترسی مردم به تازه‌های نشر را فراهم کرده است

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، ابوموسی و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان فرصت مناسبی را برای دسترسی مردم این استان به تازه‌های نشر فراهم کرده است.

نمایشگاه کتاب هرمزگان دسترسی مردم به تازه‌های نشر را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره صبح امروز در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با تاکید بر لزوم افزایش سرانه مطالعه در استان هرمزگان، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در شهر بندرعباس فرصت بسیار مناسبی برای دسترسی مردم این استان به تازه‌های نشر و افزایش مطالعه در میان شهروندان هرمزگانی است.

وی ادامه داد: داشتن کیفیت و کمیت مناسب یکی از کارکردهای برپایی نمایشگاه‌های این چنینی است و مردم می‌توانند به دور از هرگونه دغدغه با صرف کم‌ترین هزینه در این نمایشگاه کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، ابوموسی و حاجی‌آباد در مجلس تصریح کرد: با بالا بردن سطح کیفی و کمی برگزاری نمایشگاه کتاب و حضور ناشران معتبر در این نمایشگاه دیگر نیازی به صرف هزینه و رفتن مردم به نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و شهروندان می‌توانند این کتاب‌ها را در همین نمایشگاه کتاب بندرعباس تهیه کنند.

جراره نحوه برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان را مناسب ارزیابی کرد و از برگزارکنندگان این نمایشگاه به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به عنوان متولی اصلی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از 3 تا 9 بهمن در بندرعباس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول