اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم مطرح کرد

لزوم بسترسازی فرهنگ ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی نمایشگاه کتاب در استان قم می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را حین برگزاری نمایشگاه بیش از پیش ترویج کرد.

لزوم بسترسازی فرهنگ ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدکاظم پورامینی امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران برگزاری نمایشگاه کتاب را با این وسعت در استان قم کاری ارزشمند دانست و اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل استقبال گسترده از این نمایشگاه برگزاری آن در مجتمع ناشران است و محل برپایی نمایشگاه ضمن واقع شدن در مرکز شهر، توسعه بسیار زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب قم ظرفیت خوبی برای تبلیغ وجود دارد، گفت: می‌توان در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت ویژه پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم ادامه داد: تخصیص این مکان برای برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت دائمی و دوره‌ای بسیار مناسب است.

پورامینی عنوان کرد: مهم‌ترین دلیل استقبال گسترده مردم از نمایشگاه کتاب، غیر از کیفیت مناسب کتاب‌ها را می‌توان نزدیک بودن آن به حرم مطهر حضرت معصومه (س)، قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی آسان مردم و زائران به محل برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز انتشاراتی مخصوص به خود دارد، گفت: این انتشارات در تهران قرار دارد و نشریات مناسبی را به چاپ می‌رساند و به دلیل اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نشریه‌ای مخصوص به خود ندارد نتوانسته است در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تاکید بر اینکه عرضه کتب دینی این نمایشگاه را با معنویت توام کرده است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در شان استان قم است و باید امیدوار باشیم که در سال‌های آینده نمایشگاه کتاب قم با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به امسال برگزار شود.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول