اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 340 ناشر

یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان آغاز به کار کرد

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان با حضور 340 ناشر از سراسر کشور در بندرعباس آغاز به کار کرد.

یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، این نمایشگاه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جاسم جادری استاندار هرمزگان و حجت‌الاسلام حسین مرشدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص این نمایشگاه، بیان داشت: غرفه‌های یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در چهار بخش اصلی، کتاب‌های دانشگاهی، کودکان و نوجوانان، آموزشی، دینی و مذهبی تقسیم بندی شده‌اند که کتاب‌های نمایشگاه با موضوعات مختلف در این چهار بخش ارائه خواهد شد.

محمدمهدی حسام‌پور ادامه داد: این نمایشگاه تا 9 بهمن ماه جاری با حضور 340 ناشر از سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار می‌شود و در این نمایشگاه 60 هزار عنوان کتاب به مردم عرضه خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: در مجموع 40 میلیون تومان یارانه کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و تخفیف فروش کتاب در نمایشگاه نیز از 20 تا 40 درصد است.

حسام‌‌پور خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال شش ناشر از استان هرمزگان نیز حضور خواهند داشت که چهار عنوان کتاب جدید را معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های بخش جنبی نمایشگاه کتاب، خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی، داستان نویسی، شعر، قصه‌گویی و مهارت‌های زندگی از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان متذکر شد: همچنین در بخش جنبی این نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنرمندان هنرهای تجسمی استان نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

حسام‌پور برپایی غرفه عفاف و حجاب را یکی از بخش‌های نمایشگاه کتاب هرمزگان عنوان کرد و اذعان داشت: همچنین در این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی به مسائل دینی برپا می‌شود و نویسندگان استان هرمزگان نیز حضور فعالی در نمایشگاه خواهند داشت.

انتهای پیام/88001/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول