اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران عنوان کرد

برپایی 252 نمایشگاه کتاب استانی توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با بیان اینکه این موسسه تاکنون توانسته است 252 نمایشگاه کتاب استانی را در سراسر کشور برگزار کند اظهار امیدواری کرد این رقم تا پایان سال جاری به 260 نمایشگاه برسد.

برپایی 252 نمایشگاه کتاب استانی توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، محمد عظیمی در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان با بیان اینکه امکانات و شرایط مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه در استان هرمزگان فراهم شد، گفت: تمام مناسبات اجتماعی، بینش و نگرش و روش زندگی مردم متاثر از فرهنگ است و فرهنگ به عنوان یک عنصر مسلط محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ، افزود: مقوله فرهنگ به حدی مهم است که کشورهای سلطه‌گر تلاش می‌کنند تا فرهنگ دیگر کشورها را مورد هجمه قرار داده و رفتار مردم آن جامعه را تغییر دهند.

مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران فرهنگ ایرانی و اسلامی را فرهنگی پویا و مقتدر دانست و ادامه داد: فرهنگ ایرانی و اسلامی از پیشینه‌ای عمیق برخوردار است که در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان با قدرت مقاومت کرده و فرهنگ ایرانی و اسلامی امروز در جهان مطرح است.

عظیمی عنوان کرد: لازم است تا در راستای تقویت و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی تلاش بیش‌تری انجام دهیم تا دنیا بیش‌تر با این فرهنگ پویا آشنا شود.

این مسئول برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت که هیچ فعالیتی همچون برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در حوزه فرهنگ موثر نیست چون کتاب و مطالعه منشا بسیاری از اقدامات بشر است.

مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران متذکر شد: خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور صورت گرفته به گونه‌ای که تا امروز موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران توانسته 252 نمایشگاه کتاب استانی را در سراسر کشور برگزار کند که امیدواریم این رقم تا پایان سال جاری به 260 نمایشگاه برسد.

انتهای پیام/88001/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول