اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد مطرح کرد

نمایشگاه کتاب قم الگویی کارآمد در بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب قم می‌تواند الگویی کارآمد برای بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی باشد.

نمایشگاه کتاب قم الگویی کارآمد در بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایون امیرزاده امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب قم در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در این نمایشگاه فضای جذابی شکل گرفته و برون‌سپاری که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به بخش خصوصی صورت گرفته یک الگوی موفق است و قابلیت این را دارد که ما این نوع همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد و بخش خصوصی را به سایر حوزه‌ها تعمیم دهیم.

وی اضافه کرد: با نگاه خوب به ظرفیت‌های بخش خصوصی و پیگیری و انجام برخی وظایف حاکمیتی وزارت ارشاد توسط این بخش و همچنین با اعتماد کردن به بخش خصوصی می‌توان به مدل‌های خوبی دست یافت و با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را در فعالیت‌های فرهنگی به دست آورد.

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تنوع موضوعات و هم‌افزایی بین ناشران در نمایشگاه کتاب قم اظهار کرد: نقش کمرنگ مجریان دولتی، سلامت کار و نظارت مناسب از مولفه‌های خوبی است که در نگاه اول در رخداد نهمین نمایشگاه کتاب قم به چشم می‌خورد و این مدل می‌تواند پایه خوبی برای همکاری‌های بعدی ما در حوز‌‌‌ه‌های دیگر فرهنگی باشد.

وی با اشاره به اینکه باید توانمندی‌های بخش خصوصی در عرصه فرهنگ را به کار بگیریم تاکید کرد و افزود: نهمین نمایشگاه کتاب قم نشان داد که ظرفیت‌های خوب و تاثیرگذاری در حوزه فعالیت‌های بخش خصوصی داریم و بخش خصوصی دلسوزانه‌تر از مجموعه حاکمیتی می‌تواند نقش آفرین باشد و باید از این بخش حمایت کرده و به آن اعتماد کنیم.

انتهای پیام/2258/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول