اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان خبر داد

برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در منوجان

امام جمعه منوجان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و با حضور کارشناسانی از حوزه علمیه قم، نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در منوجان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه بزرگ انسان‌هایی فداکار و بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه منوجان با بیان اینکه ما باید در این ایام پیام انقلاب و پیام معنویت را به نحو احسن به تمام جهانیان برسانیم، تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت است که مسئولان دستاوردهای انقلاب را برای مردم و به ویژه نسل جوان بیان کنند.

رضوانی بیان داشت: در ایام فاطمیه با حضور کارشناسانی از حوزه علمیه قم نمایشگاه و نمادی از کوچه‌های بنی‌هاشم در منوجان برگزار و تمام افراد می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی عنوان کرد: فضا و مکان مناسب برای این کار در نظر گرفته شده و تمام مسئولان شهرستان باید با یک برنامه‌ریزی در این کار سهیم باشند، زیرا این ایام مربوط به فرهنگ دینی و مذهبی است که همه باید حضوری فعال داشته باشیم.

جمشید سراجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان با بیان اینکه در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید  به فلسفه آن کار توجه داشته باشیم، اظهار داشت: ما باید زندگی حضرت زهرا (س) را در جامعه ساری و جاری کنیم.

وی با بیان اینکه باید در ایام فاطمیه سیره عملی ائمه اطهار در بین مردم تبیین شود، عنوان کرد: امروز فرصت‌های بسیار مناسبی وجود دارد که باید از آن استفاده و روی سبک زندگی فاطمی کار کنیم.

سراجی با تأکید بر حضور پررنگ فرهنگیان و دانش‌آموزان در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: باید در این ایام برنامه‌هایی با کیفیت مطلوب برگزار شود.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول