اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 بهمن ماه

نمایشگاه صنایع‌دستی با 100 غرفه گشایش می‌یابد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی همدان 14 بهمن ماه امسال با 100 غرفه گشایش می‌یابد.

نمایشگاه صنایع‌دستی با 100 غرفه گشایش می‌یابد

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امیدواریم فضای پرشور و نشاطی را در ایام جشنواره در سطح استان داشته باشیم، افزود: با توجه به برنامه‌های متنوع جشنواره، به فراخور برنامه‌ها مهمانان متنوعی وارد استان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در طول جشنواره میزبان سفرا از کشورهای مختلف خواهیم بود، افزود: همایش باستانشناسی با حضور اساتید اهل فن، همایش راهکارهای اکوتوریسم و ... موجب حضور مهمانانی از سایر نقاط کشور در این جشنواره می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در طول جشنواره زمستانی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با 100 غرفه، صنایع‌دستی همدان را در نمایشگاه بین‌المللی ارائه می‌کند.

*پیست اسکی میدان میشان 11 بهمن ماه افتتاح می‌شود

وی با اشاره به تأثیر جشنواره زمستانی در رونق گردشگری استان یادآور شد: ما بازار مناسبی را برای گردشگری در ایام پیک سال مانند نوروز و ایام تابستان داریم که بنا داریم این امر را به سایر فصول نیز تعمیم دهیم.

ایزدی با اشاره به رکودی که در گردشگری پائیز و زمستان همدان وجود داشت، اذعان کرد: برای رونق گردشگری این فصول نیز جشنواره تدارک دیده شد تا فضاهایی را برای ظرفیت‌های زمستانی همدان ایجاد کنیم.

وی بر ضرورت معرفی همدان به عنوان مقصد مناسب هدف گردشگران در فصل زمستان یادآور شد: پیست اسکی همدان که سومین پیست استاندارد کشور است و پیست اسکی دهکده گنجنامه که 11 بهمن ماه امسال در میدان میشان افتتاح می‌شود، ظرفیت خوبی برای تقویت گردشگری زمستانی است.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول