اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری اردبیل صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه نقاشی و نقاشی خط هنرمندان اردبیلی

با هدف حمایت و خرید آثار هنری هنرمندان نمایشگاه نقاشی و نقاشی خط آثار نادر حیدری و امرالله محمدی به همت حوزه هنری استان اردبیل در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه نقاشی و نقاشی خط هنرمندان اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور صدیف بدری شهردار اردبیل، ساسان ناطق رئیس حوزه هنری استان، جمعی از مسئولان، کارکنان و هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل در گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرحوم محمد میرجوادی در نگارخانه خطایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم خسرو حیدری استاد دانشگاه، از پیشکسوتان هنرهای تجسمی استان و استاد کارگاه‌های حوزه هنری استان اردبیل با تجلیل از مقام هنری مرحوم میرجوادی از خاطرات و سال‌های آشنایی خود با این استاد سخن گفت و یادآور شد: میر جوادی حق بزرگی بر گردن هنرمندان استان اردبیل دارد.

در ادامه این مراسم شهردار اردبیل با اشاره به نقش بسیار مهم و خطیر هنرمندان در روابط اجتماعی، از همکاری شهرداری اردبیل با هنرمندان استان خبر داد و بیان داشت: توجه به مقوله هنر که به تجربه ثابت شده، استفاده از آن در هر کاری تاثیر مطلوب بر جای می‌گذارد در شهرداری اردبیل بنا به دلایلی مغفول مانده است.

صدیف بدری ابراز امیدواری کرد با همکاری و حضور هنرمندان حوزه هنری استان بتوان اتفاقات مبارکی در این حوزه رقم زد.

بدری با اشاره به اقدامات متنوع صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری اردبیل در حوزه‌های مختلف شهر افزود: شهرداری مجموعه‌ای تک بعدی نیست که فقط به کارهای عمرانی بپردازد بلکه شهرداری اردبیل هم مانند شهرداری‌های نقاط مختلف جهان که به تمامی حوزه‌های زندگی بشر از جمله فرهنگ و هنر توجه دارند نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و هنر خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به حمایت از آثار تولیدی هنرمندان گفت: خرید از آثار هنری را به صورت جدی در برنامه کاری خود قرار می‌دهیم.

در پایان این مراسم نمایشگاه نقاشی و نقاشی خط آثار نادر حیدری و امرالله محمدی توسط فرزند مرحوم میرجوادی افتتاح شد.

انتهای پیام/62007/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول