اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

بازیکنان علیصدر در یزد غیرت را معنی کردند

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: با وجود باخت برابر نماینده یزد، از عملکرد بازیکنان علیصدر راضی هستیم که با وجود خستگی، غیرت را به معنای واقعی نشان دادند.

بازیکنان علیصدر در یزد غیرت را معنی کردند

عبدالرضا رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم علیصدر همدان در روزهایی که بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت موفق شد برابر حریفان، بازی خوبی را ارائه دهد.

وی افزود: تیم فوتسال علیصدر از ابتدای فصل، موفق نشده همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد زیرا محرومیت و مصدومیت بازیکنان باعث شده تا در هیچ مسابقه‌ای صد در صد حضور نداشته باشند.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان اضافه کرد: از ابتدای دور برگشت به دلیل مصدومیت، چهار بازیکن اصلی خود را نداشتیم و محرومیت‌هایی که به دلیل سه‌کارته شدن بازیکنان به وجود آمده باعث شده تا در چهار بازی اخیر تنها با هشت یا 9 بازیکن برابر حریفان به میدان رویم.

وی ابراز داشت: خستگی بازیکنان که از لیگ دسته دوم وجود داشته و فشار و سنگینی مسابقات لیگ دسته یک باعث شده تا مصدومیت بدترین بلای جای علیصدر شود.

رضائیان با بیان اینکه بازیکنان تیمش با غیرت و همدلی مشکلات را کمتر کرده‌اند خاطرنشان کرد: در چند بازی اخیر بازیکنان علیصدر با وجود مسائل پیش رو، با غیرت و انگیزه بالایی به میدان رفتند.

وی با اشاره به بازی بسیار خوب بازیکنان علیصدر برابر تیم پکیج ایساتیس یزد تصریح کرد: تنها با 9 بازیکن به یزد سفر کردیم.

رضاییان ابراز داشت: سفر زمینی، نداشتن بازیکن تعویضی و نبود یاران اصلی از مشکلات تیم بود اما با غیرت و همدلی بازی خوبی را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در فوتبال و فوتسال کسی به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهد عنوان کرد: بازیکنان علیصدر، بازی بسیار زیبایی ارائه کردند و با وجود فضای سنگینی که تماشاگران یزدی به وجود آورده بودند باخت نزدیکی را از حریف خود پذیرا شدند.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان ادامه داد: در این مسابقه موقعیت‌های بسیار زیادی برای تیم به وجود آمد اما با بدشانسی سه موقعیت صد در صدی گل به تیرک دروازه‌ حریف برخورد کرد و مانع گلزنی ما شد.

وی با اشاره به اینکه حق تیم علیصدر در این بازی باخت نبود اذعان داشت: محمد اصلانی و علی تسلیمان موفق به گلزنی برای تیم علیصدر شدند اما حق تیم علیصدر در این بازی باخت نبود.

رضاییان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه امیدی برای بازگشت به جمع مدعیان گروه وجود دارد یا خیر؟ افزود: چهار بازی دیگر باید انجام دهیم که دو بازی را در همدان میزبان هستیم.

وی با بیان اینکه می‎‌توانیم با استفاده از شرایط میزبانی به نتیجه دلخواه برسیم، یادآور شد: با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و محروم از این هفته، چهره واقعی تیم علیصدر را به رخ حریفان می‌کشیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان ابراز داشت: هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و برای رسیدن به بالای جدول تلاش خود را می‌کنیم.

وی افزود: همزمان با حضور در لیگ در جام حذفی به میدان خواهیم رفت و با وجود استراخت در دور دوم در مرحله سوم باید از تیم نیک‌اندیش پذیرایی کنیم که در صورت پیروزی به مصاف یکی از تیم‌های لیگ برتری می‌رویم.

گفتنی است که تیم علیصدر در آخرین بازی خود جمعه چهارم بهمن در یزد برابر تیم پکیج ایساتیس این شهر با حساب سه بر دو مغلوب شد و بعد از 6 بازی بدون شکست سرانجام رکورد خود را از دست داد.

تا پایان هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتسال ایران تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 16 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در جدول در رده هفتم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته یک تیم علیصدر همدان باید در روز جمعه 11 بهمن از ساعت 15 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم کشاورز قزوین پذیرایی کند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول