اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال علیصدر همدان خبر داد

سفر علیصدر همدان به اصفهان بدون 4 بازیکن اصلی

سرپرست تیم فوتسال علیصدر همدان از سفر تیم علیصدر به اصفهان در غیاب چهار بازیکن اصلی تیمش خبر داد.

سفر علیصدر همدان به اصفهان بدون 4 بازیکن اصلی

مصطفی فرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از تعطیلات نیم‌فصل موفق شدیم برابر تیم صدرنشین گروه تیم برناخوزستان به نتیجه برسیم و دور برگشت را با برد شیرین آغاز کنیم.

وی افزود: با تمرینات انجام شده شرایط تیمی ما بهتر از دور رفت است، به طوری که نتایج این تغییرات را با وجود نبود چند بازیکن اصلی تیم شاهد بودیم.

سرپرست تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: جدایی مسعود حمیدی در دور رفت باعث شد تا بر اساس نظر کادر فنی دو بازیکن جدید به ترکیب علیصدر اضافه شود که در بازی برابر برناخوزستان هماهنگی خوبی بازیکن تیم منجر به برد پنج بر دو شد.

به گفته وی؛ علی تسلیمان و مهرداد صادقی دو بازیکنی هستند که در دور برگشت همراه تیم علیصدر برای حضوری قدرتمند تلاش می‌کنند.

فرزادی با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تیم علیصدر در تعطیلات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: در پایان دور رفت و در طول تمرینات بین فصل سه بازیکن اصلی تیم وحید شانه‌ای، مسحر رضایی و حمید نجاتی با مصدومیت شدید روبرو شدند.

وی یادآور شد: به گفته پزشک تیم علیصدر، این سه بازیکن تا بازی پرسپولیس نمی‌توانند همراه تیم علیصدر باشند.

سرپرست تیم فوتسال علیصدر همدان با ابراز نگرانی از مصدومیت بازیکنان جدید تیمش تصریح کرد: در تمرینات این هفته مهرداد صادقی از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شده که با نظر پزشکان رسیدن وی به بازی پرسپولیس دور از انتظار است.

وی در پاسخ سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای سفر به اصفهان و بازی برابر گیتی‌پسند دارند ابراز داشت: فردا تیم علیصدر با اتوبوس به اصفهان می‌رود که عصر همین روز یک جلسه تمرین عرق‌گیری در سالن مسابقه انجام خواهیم داد.

فرزادی یادآور شد: برای بازی با گیتی‌پسند، چهار بازیکن اصلی تیم حضور نخواهند داد و بازی سختی در خانه حریف خواهیم داشت.

وی با اشاره به فشردگی امتیازی در جدول رده‌بندی گروه عنوان کرد: تیم‌های بالای جدول از نظر امتیازی بسیار نزدیک به هم هستند و این موضوع جابجایی زیادی در جدول را برای تیم‌ها ایجاد می‌کند.

سرپرست تیم فوتسال علیصدر همدان افزود: برد برابر تیم صدرنشین برنا موجب تقویت روحیه بازیکنان شده و همین موضوع بهانه خوبی است تا در مصاف با تیم گیتی‌پسند شرایط مطلوبی داشته باشند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین گیتی پسند اصفهان و علیصدر همدان را حمیدرضا طیب طاهری (سرداور)، سیدعلی میرعبدالهی(کمک داور)، بابک سورشجانی( داور سوم) و سیدمرتضی اعلائی (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد که عبدالواحد بیت‌سیاح نظارت بر کار داوران را بر عهده خواهد داشت.

تیم فوتسال علیصدر تا پایان هفته یازدهم با کسب 14 امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی گروه یک قرار دارد و در مقابل تیم کاشی‌ نیلو اصفهان با 18 امتیاز در مکان سوم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر پنج‌شنبه 19 دی از ساعت 15 و در ورزشگاه پیروزی شهر اصفهان دو تیم علیصدر همدان و گیتی پسند به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول