اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

شکست‌ناپذیری علیصدر همدان را امروز به فوتسال ایران ثابت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: تیم فوتسال علیصدر بعد از 5 هفته که شکستی را تجربه نکرده برای پیروزی برابر تیم پرسپولیس تهران با بازیکنان و اعضای تیم هم ‌قسم شده‌ است.

شکست‌ناپذیری علیصدر همدان را امروز به فوتسال ایران ثابت می‌کنیم

علیرضا خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار کرد: بسیار خوشحالم امروز در کنار تیمی کار می‌کنم که بازیکنان آن با تعصب و غیرت به کادر فنی روحیه مضاعف می‌دهند.

وی افزود: فوتسال همدان به لطف مربیان این استان رشد قابل توجهی داشته به همین دلیل سعی کردیم نماینده شایسته‌ای برای ورزش همدان در سطح بالای فوتسال ایران باشیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان تصریح کرد: سطح فوتسال ایران به خصوص لیگ یک بالاتر از قبل شده و حضور تیم علیصدر همدان با داشتن بازیکنان مستعد و جویای‌ نام در این سطح بسیار ارزنده و قابل احترام است.

به گفته وی، یکی از دلایل حضور باانگیزه اعضای تیم، توجه و حمایت مسئولان باشگاه و شرکت سیاحتی علیصدر است که به عنوان یک حامی دلگرم‌کننده باعث رونق فوتسال همدان شده‌اند.

خسروی با اشاره به اینکه من در تیم‌ها و شهرهای زیادی در کسوت مربیگری حضور داشتم، تصریح کرد: هماهنگی و همدلی موجود میان مسئولان باشگاه و اعضای تیم علیصدر در کمترین تیمی مشاهده می‌شود.

وی اظهار کرد: تیم علیصدر هر چند با مشکلات زیادی به خصوص نبود بازیکن باتجربه در لیگ دسته یک حضور یافته اما غیرت و تعصب بازیکنانش باعث شده تا به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه حریفان لیگ یکی، حساب دیگری روی علیصدر همدان باز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب تیم در هفته‌های اخیر، باعث شده رقبا با ترس بیشتری برابر ما به میدان بیایند و این انگیزه ما را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل به دلیل خستگی مسابقات لیگ 2 و دلایل دیگر نتوانستیم در 12 بازی قبل تمام توان خود را در اختیار داشته باشیم.

خسروی اظهار کرد: امیدواریم با رسیدن بازیکنان، در هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی و رسیدن به بازی‌های پلی‌آف قرار بگیریم.

وی با ابراز نگرانی از نبود پنج بازیکن تیمش در بازی برابر پرسپولیس عنوان کرد: از ابتدای دور برگشت، مصدومیت‌های مکرر دست‌بردار بازیکنان ما نیست و امروز باز هم سه بازیکن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: وحید شانه‌ای، مسحر رضائی، مهرداد صادقی به این بازی نرسیدند؛ تنها حمید نجاتی برای این بازی مشکل ندارد زیرا از بند مصدومیت رهایی یافته است.

وی اظهار کرد: محسن کشانی و محمد اصلانی نیز به دلیل سه کارته بودن از این بازی محروم هستند.

خسروی افزود: برای پیروزی برابر تیم پرسپولیس تهران با بازیکنان و اعضای تیم هم ‌قسم شده‌ایم و امیدواریم لطف خدا شامل حال ما شود.

وی با اشاره به تجربه بازیکنان تیم پرسپولیس و حضور کادر فنی کاربلد در این تیم گفت: پرسپولیس از تیم‌های مدعی گروه است.

خسروی با بیان اینکه این تیم و در همدان دست و پا بسته به میدان نخواهد آمد، افزود: ما هم باید برای کسب نتیجه و پیروزی هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مسابقه بین علیصدر همدان و پرسپولیس بهزیستی تهران را میرهادی اسماعیلی (سرداور)، علی حاتمی (کمک‌داور)، انور ابراهیم‌پور (داور سوم) و حسن‌رضا رحیمی (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد و نظارت بر کار داوران برعهده محسن نجفی خواهد بود.

تا پایان هفتم دوازدهم تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 15 امتیاز و یک بازی کمتر در رده ششم جدول قرار گرفته است و تیم پرسپولیس بهزیستی تهران در همسایگی این تیم با 17 امتیاز در جایگاه پنجم جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر روز جمعه 27 دی‌‌ماه از ساعت 15 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم پرسپولیس بهزیستی تهران پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول