اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 14 لیگ دسته یک فوتسال

علیصدر در نبود بازیکنان اصلی به میهمانی شهر بادگیرها رفت

تیم فوتسال علیصدر همدان برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود در نبود چند بازیکن خود به مصاف تیم پکیج ایساتیس یزد خواهد رفت.

علیصدر در نبود بازیکنان اصلی به میهمانی شهر بادگیرها رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با انجام هشت بازی پیگیری خواهد شد که در یکی از دیدارها تیم فوتسال علیصدر همدان به مصاف تیم رده دومی پکیج ایساتیس یزد خواهد رفت.

تیم فوتسال علیصدر که نماینده شایسته‌ای برای ورزش همدان در سطح بالای فوتسال ایران محسوب می‌شود و در قیاس با دیگر تیم‌های شاغل در لیگ‌های مختلف استان عملکرد به مراتب بهتری دارد.

با وجود اینکه شاکله اصلی تیم فوتسال علیصدر همدان را بازیکنان مستعد و باانگیزه و خوش‌آتیه همدانی تشکیل می‌دهند اما تلفیقی از بازیکنان باتجربه لیگی از استان‌های دیگر باعث شده تا این تیم بتواند عملکرد خوبی در سطح لیگ دسته یک داشته باشد.

همدانی‌ها در هفته‌های اخیر موفق شدند به رکورد بسیار خوب در سطح فوتسال ایران به دست بیاورند و در 6 بازی اخیر خود طعم باخت را نچشیده و 240 دقیقه است که شکستی را پذیرا نشدند.

شاگردان علیرضا خسروی شروع خوبی و خیره‌کننده‌ای در دور برگشت داشتند و موفق شدند تیم برناخوزستان که از حضور محمدرضا حیدریان و همچنین بسیاری از بازیکنان سطح بالای فوتسال سود می‌برد و این تیم را با پنج گل شکست دادند.

در دو هفته قبل با وجود نبود بازیکنان اصلی تیم علیصدر موفق شد دو تساوی پیاپی به دست بیاورد و به نوعی توانسته حریفان قدرتمند خود را متوقف کند.

در این هفته با وجود نبود چند بازیکن علیصدر به دلیل مصدومیت و محرومیت در ترکیب این تیم، بازیکنان بدون حضور آنان تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و خود را برای بازی مقابل مصاف با تیم دوم جدول آماده کردند.

باز هم در بازی یزد علیصدر بدون چند بازیکن اصلی خود باید به میدان برود نبود مسحر رضائی و مهرداد صادقی به دلیل مصدومیت کار را برای کادر فنی همدانی‌ها سخت‌تر از قبل کرده است.

علیرضا مهربانیان، وحید شانه‌ای و فرشاد دیزجی هم به دلیل محرومیت و سه‌کارته بودن نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.

به این ترتیب تیم علیصدر در هفته چهاردهم تنها با 14 بازیکن راهی شهر بادگیرها شده تا برابر یکی از مدعیان صعود گروه به میدان برود.

در مقابل تیم پکیج ایساتیس یزد که در دور برگشت موفق شده 6 امتیاز شیرین را کسب کند و خود را به عنوان یکی از مدعیان گروه معرفی کند.

بازی هفته چهاردهم برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی تساوی هم تغییری در وضعیت آنها در جدول ایجاد نخواهد کرد.

یزدی‌ها برای رسیدن به صدر جدول و ماندن در بین مدعیان صعود و علیصدر هم برای رسیدن به رده‌های بالای جدول تساوی زیادی را خواهند کرد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت بازی بین علیصدر همدان و پکیج ایساتیس یزد بر عهده سید مهدی حسینی (سرداور)، محمد قدرتی ( کمک‌داور)، سعید الوندی (داور سوم) و حسین توانا خواهد بود و نظارت داوری بر عهده محمدرضا توکلیان خواهد بود.

تا پایان هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتسال ایران تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 16 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده ششم جدول رده‌بندی گروه یک قرار گرفته و در مقابل تیم پکیج ایساتیس یزد با 21 امتیاز تیم دوم گروه یک این رقابت‌ها است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک تیم فوتسال علیصدر باید روز جمعه 4 بهمن از ساعت 15 در سالن عدالت شهر یزد به مصاف تیم پکیج ایساتیس خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول