اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران:

تساوی به درد علیصدر و پرسپولیس نخورد/ علیصدر تیم قابل احترامی در فوتسال ایران

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران گفت: نتیجه مساوی در بازی اخیر به درد هیچ یک از دو تیم فوتسال علیصدر و پرسپولیس نخورد.

تساوی به درد علیصدر و پرسپولیس نخورد/ علیصدر تیم قابل احترامی در فوتسال ایران

وحید نعمت‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان با اشاره به مصاف تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران با علیصدر، ضمن ابراز خرسندی از ارائه یک بازی خوب اظهار داشت: نکته جالب و بارز این مسابقه جنگندگی هر دو تیم برای کسب پیروزی بود.

وی با بیان اینکه هر دو تیم در هفته‌های اخیر باخت نداشتند، ادامه داد: این دو تیم برای ادامه روند موفقیت خود برای برد به میدان آمده بودند اما تساوی، حاصل کار دو تیم در پایان بازی شد.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران گفت: نتیجه تساوی در بازی علیصدر به درد هیچ یک از دو تیم نخورد و یک امتیاز، تغییرات برای تیم‌ها در جدول ایجاد کرد.

وی اذعان داشت: تیم حریف در نیمه دوم واقعاً بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما بی‌دقتی بازیکنان ما در موقع اجرای تاکتیک پنج‌نفره حریف، باعث شد نتوانیم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم.

نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه این بازی یکی از مسابقات پرهیجان‌ هفته لقب گرفت خاطرنشان کرد: هر دو تیم بازی زیبا و بدون حاشیه‌ای را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه اگر اشتباهات داوری به حداقل می‌رسید به طور حتم زیبایی این بازی بیشتر می‌شد، ادامه داد: سطح فوتبال ایران بالاتر از قبل شده به طوری که نتیجه هیچ دیداری از قبل قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران با ابراز خرسندی از وجود یک ورزشگاه مدرن در همدان برای میزبانی مسابقات فوتسال گفت: در استانی با چنین ورزشگاه مجهز و به روز، حیف است تیمی در سطح بالای فوتسال وجود نداشته باشد.

وی تیم فوتسال علیصدر را یکی از تیم‌های قابل احترام فوتسال دانست و ادامه داد: این تیم با یک مربی کاربلد موفق شده در نخستین حضورش عملکرد خوبی در بالاترین سطح فوتسال ایران داشته باشد.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه حمایت مسئولان همدان می‌تواند موجب حضور یک تیم لیگ برتری در فوتسال شود تأکید کرد: مسئولان همدان به مانند حمایتی که از تیم پاس کردند از تیم علیصدر نیز حمایت کنند تا به زودی یک تیم لیگ برتری فوتسال را داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان مسابقات، پنج بازی در پیش است، ادامه داد: هر تیمی که بتواند به خوبی در این دیدارها امتیاز کسب کند می‌تواند خود را در جمع مدعیان و کورس قهرمانی در گروه قرار دهد.

با انجام این بازی تیم فوتسال علیصدر همدان جمع امتیازات خود را به عدد 16 رساند و جایگاه ششمی خود را در جدول حفظ کرد، تیم پرسپولیس بهزیستی تهران نیز 18 امتیازی شد و در جایگاه پنجم باقی ماند.

انتهای پیام/89020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول